در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

تقدیر از مقالات برتر در زمینه رگولانوری

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۶۰
تقدیر از مقالات برتر در زمینه رگولانوری
در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از مقاله های برتر در زمینه رگولاتوری تقدیر شد.
به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، داوود زارعیان دبیر علمی پنجمین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دیگر مسئولین از مقالات برتر در زمینه رگولاتوری تقدیر به عمل آمد. همچنین در جریان این همایش یک روزه، مقالات برتر پس از ارائه، مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

زارعیان در ادامه گفت: از تعداد 50 مقاله ارائه شده به دبیر خانه دائمی همایش 10 مقاله به عنوان مقالات برتر برای ارائه در همایش انتخاب شدند.

وی در خصوص علت انتخاب موضوع رگولاتوری برای این همایش گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت سازمان تنظیم مقررات این همایش با محوریت رگولاتوری برگزار شد. از آنجا که تقویت جایگاه رگولاتوری خصوصی سازی را به سمت و سویی می برد که توسعه جامعه را به دنبال دارد توجه ویژه ای به این موضوع داشته ایم.
این همایش در چهار محور اصلی رگولاتوری و حقوق مخاطبان، رگولاتوری و قوانین مقررات، رگولاتوری و استاندارد ها و خدمات، رگولاتوری، توسعه و اقتصاد برگزار شد.

زارعیان هدف از برگزاری این همایش را ارائه مقالات علمی برای معرفی جایگاه رگولاتوری عنوان کرد و گفت: امیدواریم سازمان رگولاتوری از مقالات استفاده کند و روابط خود را با اپراتور ها تنظیم کند، زیرا که حتی روش صدور پروانه در این سازمان نیاز به باز نگری دارد.

نظر شما