فردا جشنواره صنعتی مکانیک شریف برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۹:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۸۶
فردا جشنواره صنعتی مکانیک شریف برگزار می‌شود
فردا جشنواره صنعتی مکانیک شریف برای پنجمین سال پیاپی در دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، فردا پنجمین دوره جشنواره صنعتی مکانیک شریف با همکاری صنعتگران، به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

از اهداف ویژه این دوره، علاوه بر توسعه ارتباط با صنعت، ترویج روحیه کارآفرینی در فارغ‌التحصیلان توانمند دانشکده مهندسی مکانیک، معرفی فرصت‌های شغلی برای تازه فارغ‌التحصیلان و نیز ایجاد بستری مناسب برای شناساندن توانمندی‌های فناورانه و پروژه‌های بزرگ صنعتی کشور است که موجب ایجاد شوق و انگیزه لازم در نیروی جوان تازه فارغ‌التحصیل جهت حرکت در مسیر اهداف توسعه صنعتی و اقتصادی کشور خواهد شد.

از جمله برنامه‌های این جشنواره می‌توان به «سمینار فرصت شغلی، نیروی متخصص»، « نمایشگاه محیط مذاکره صنعت و دانشگاه»، «سمینارها و کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی همچون مدیریت کسب‌وکار، آموزش کار با CNC، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی و مهارت‌های کار تیمی»، «گردهمایی انجمن فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک»، «جشن فارغ التحصیلان ورودی 1385 دانشکده» و «معرفی و تقدیر از نخبه‌های صنعتی» اشاره کرد.

این جشنواره از دوشنبه 18 بهمن آغاز و پنج شنبه 21 بهمن به کار خود پایان خواهد داد. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی http://www.mifestival.ir/ مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز