کودکان در حمایت از محک تابلوهای نقاشی خود را به فروش رساندند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۸۰۸۵۳
کودکان در حمایت از محک تابلوهای نقاشی خود را به فروش رساندند
هشتمین نمایشگاه سالانه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان تارا بهبهانی با استقبال چشمگیری از سوی علاقمندان در موسسه محک برگزار شد و به فروشی بیش از 43 میلیون تومان دست پیدا کرد

هشتمین نمایشگاه سالانه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان تارا بهبهانی با استقبال چشمگیری از سوی علاقمندان در موسسه محک برگزار شد و در دو روز برگزاری به فروشی بیش از 43 میلیون تومان دست پیدا کرد.

به گزارش سرویس باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، موسسه محک در آخرین پنجشنبه و جمعه فروردین 93 میزبان نمایشگاهی خلاقانه از آثار کودکان و نوجوانان بود که در حرکتی نوع دوستانه عواید حاصل از فروش آثارشان را به کودکان محک اهداء کردند.

این رویداد هنری با حضور بیش از 1400 بازدید کننده برگزار شد و توانست با فروشی بیش از 43 میلیون تومان رکورد قابل توجهی از خود به جای بگذارد و در حرکتی زیبا تمامی این مبلغ به کودکان سرطانی موسسه محک اهدا شد.

ویژگی مهم این نمایشگاه در کنار استقبال پرشور از آن، برگزاری مستمر آن در طول هشت سال اخیر است که جایگاهی ویژه در فضای هنری جامعه به آن بخشیده است. این کودکان و نوجوانان هنرمند طبق شیوه ابداعی خانم تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر، آموزش دیده اند و برگزاری منظم آن از سال 1385 به این سو نشان از موفقیت این روش آموزش نقاشی دارد.

این کودکان خلاق برای هشتمین سال پیاپی در محک حضور پیدا کردند تا با امیدبخشی و حمایت از همنوعان خود، امیدواری را به آنها هدیه کنند. نقاشان کودک و نوجوان این نمایشگاه با فروش آثارشان همدلی و همراهی خود را با کودکان مبتلا به سرطان نشان دادند، تا آرزوی سفر به سرزمین های دور برای همه و به طور یکسان دلنشین و دلچسب شود و تخیل آنها نیز پر از رنگ و نور و نشاط و امید باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز