کوچ بهاره عشایر با دوربین علیرضا رحیمی به تصویر کشیده می شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۸۰۹۷۶
کوچ بهاره عشایر با دوربین علیرضا رحیمی به تصویر کشیده می شود
همزمان با کوچ بهاره عشایر کشور، نمایشگاهی از عکس های علیرضا رحیمی با عنوان «عشایر را چو دریابیم دریابیم» یکم اردیبهشت در گالری شماره ۲ خانه عکاسان افتتاح می‌شود.

همزمان با کوچ بهاره عشایر کشور، نمایشگاهی از عکس های علیرضا رحیمی با عنوان «عشایر را چو دریابیم دریابیم (نسل امروز، نسل فردا)» یکم اردیبهشت در گالری شماره ۲ خانه عکاسان ایران افتتاح می‌شود.

موضوع نمایشگاه «عشایر را چو دریابیم دریابیم»، زندگی ایلات و طوایف کشور و نگاهی به نسل امروز و نسل فردای عشایر است.

عکس‌های نمایشگاه در فاصله زمانی سالهاى ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ گرفته شده است،. این مجموعه شامل ۳۰ تابلو عکس رنگی ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر است که در آن، محیط و فضای زندگی و آداب و رسوم عشایر استانهای اصفهان، اردبیل، خوزستان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و گیلان به تصویر کشیده شده است.

گفتنی‌ است، این نمایشگاه که با حمایت سازمان امور عشایر ایران و همکاری و مساعدت حوزه هنری و خانه عکاسان ایران برگزار می‌شود، یکم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۵ تا ۱۸ در گالری شماره ۲ خانه عکاسان ایران واقع در خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، جنب حوزه هنری افتتاح و تا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۸ (به جز روزهای پنجشنبه و جمعه)، میزبان علاقه‌مندان، هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.

نظر شما