در سومین جشنواره تئاتر شهر:

بخش مسابقه عكس و پوستر تئاتر برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۸۵۸۰۵
بخش مسابقه عكس و پوستر تئاتر برگزار می‌شود
جشنواره تئاتر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سومین دوره برگزاری، دو بخش رقابتی عکس و پوستر تئاتر را برگزار می‌کند.

جشنواره تئاتر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سومین دوره برگزاری ، دو بخش رقابتی عکس و پوستر تئاتر را برگزار می کند.

به گزارش سرویس تئاتر و موسیقی خبرگزاری برنا، بخش مسابقه پوستر و عکس تئاتر که برای اولین بار به مجموعه بخش های این جشنواره افزوده شده است ، برای رقابت آثاری است که در زمینه عکس تئاتر با موضوعات و مفاهیم زندگی شهری در آثار نمایشی و در زمینه پوستر ، به نمایش اجرا شده طی ده سال اخیر اختصاص داشته باشند.

آخرین مهلت ارسال آثار به بخش های مسابقه پوستر و مسابقه عکس تئاتر ، 15 شهریور ماه 1393 اعلام شده است.

در بخش عکس تصاویر باید در محدوده زمانی سال 1392 و نیمه اول 1393 گرفته شده باشد. هر هنرمند می تواند آثار خود را به صورت تک عکس و یا مجموعه 2 تا 5 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

طبق فراخوان عکس ها باید با وضوح dpi300 روی لوح فشرده و عکس های چاپ شده در ابعاد cm 20*30 به همراه مدارک عمومی عکاس ارائه شوند. در این بخش عکس های تمرین پذیرفته نمی شود.

در بخش پوستر که شامل پوستر های آثار اجرا شده از سال 1383 تا 1393 اختصاص دارد، متقاضیان می‌توانند حداکثر 5 اثر را به دبیرخانه ارسال نمایند. علاوه بر ارائه پوستر در ابعاد واقعی باید فایل آن نیز با کیفیت بالا به دبیرخانه جشنواره ارائه شود.

آثار برگزیده بخش پوستر و عکس طی ایام برپایی جشنواره، در نمایشگاهی که با همین عنوان برگزار می شود به نمایش در خواهند آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز