فوجیتسو تبلت‌ها را دور می‌زند!

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۰۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۸۹
فوجیتسو تبلت‌ها را دور می‌زند!
تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند به عنوان یکی ابزارهای اصلی انجام کارهای رایانه‌ای با دارا بودن بیش از 500 هزار برنامه در بازار، تبدل به کابوسی برای کابران خود شده‌اند.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، هنگامی که شرکت اپل نخستین تبلت خود با نام آی‌پد را وارد بازار کرد هیچکس فکر نمی‌کرد که این ابزار در مدت کمتر از یکسال تبدیل به پرطرفدارترین وسیله رایانه‌ای دنیا شود. به دنبال این تغییر ذائقه مخاطبان بازار رایانه، شرکت‌های بزرگ کامپیوتری به سرعت وارد عمل شدند و با تولید انواع و اقسام تبلت به دنبال به دست آوردن بخشی از این بازار برآمدند.

این وضعیت آنقدر ادامه می یابد تا علاقه‌مندان رایانه با گشتی کوتاه در بازار در برابر انتخاب‌های بسیار قرار گرفته و به نوعی سردرگمی دچار می‌شوند. اما این سردرگمی مخاطبان زمانی که به سراغ برنامه‌های ویژه این ابزار می‌روند، تبدیل به سردرد می‌شود!

در حال حاضر بیش از 350 هزار برنامه ویژه آی‌پد و حدود 150 هزار برنامه ویژه سیستم عامل اندروئید و همچنین بیش از 8 هزار نرم افزار مخصوص ویندوز 7 هوشمند در بازار وجود دارد که بسیاری از آنها کاربری مشابهی دارند. به عنوان نمونه کاربران آیفون و آی‌پد علاقه‌مند به مطالعه روزنامه‌های آنلاین، امکان انتخاب از بین بیش از 16 هزار برنامه را دارا هستند که قطعاً کار مشکلی است!

شرکت فوجیتسو – زیمنس که چندان نتوانسته در بازار تبلت‌ها موفق باشد، همراه با ابتکار جدیدی دوباره پا در میدان جنگ تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت گذارده است.

این شرکت در ابتکار خود، وظیفه امتحان و سنجش انواع نرم افزاهای موجود در بازار و هر برنامه‌ای که وارد بازار خواهد شد را بر عهده گرفته و با انجام انواع آزمایش‌های کاربردی، پردازشی و البته امنیتی، بهترین گزینه را به کاربران پیشنهاد می کند.

شرکت فوجیتسو – زیمنس که عمده شهرت خود را به دلیل ارائه خدمات امنیتی شبکه به دست آورده، با انجام آزمایش‌های گوناگون بر روی نرم افزاها، در هر حوزه حداکثر 3 گزینه که از هر نظر مطمئن هستند را به کاربران خود معرفی می‌کند. سپس کاربران می توانند بر اساس علاقه خود، یکی را انتخاب کنند.

هزینه استفاده از این خدمت، برای هر کاربر 5 یورو در ماه است که قیمت اندکی برای این خدمت بزرگ به نظر می‌رسد. البته کارشناسان این آبونمان را هزینه پیشگیری از سر درد تعریف کرده اند!

نظر شما