آدامس های ایتالیایی به بازار ایران آمدند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۴:۴۵
کد خبر: ۲۳۱۰۱۷
آدامس های ایتالیایی به بازار ایران آمدند
آدامس های Denexir با هدف تغییر ذائقه ایرانی ها و با طعم هایی خاص وارد بازار ایران شدند.

 Denexir با " هنری دیگر از ایتالیا" به سبد خرید خانواده های ایرانی راه پیدا کرده است.
ایتالیا دومین تولیدکننده بزرگ آدامس در جهان است که سال هاست در تولید آدامس های بدون قند فعالیت دارد.

تلفیق تجربه و تخصص در پروژه Denexir ، تاثیر بسزایی در پیش بینی کارشناسان در مورد آینده روشن بازار این محصول در بازار ایران داشته است.

رمضانی، مدیر عامل شرکت مانی مال پارس -واردکننده این محصول- ، نوآوری و کیفیت را از برنامه های ویژه پروژه Denexir دانست و گفت: بیش از 80 درصد ایرانی ها مشتری دائم آدامس هستند و صنعت آدامس در کشورمان با گردش 1000 میلیاردی مواجه است.

استفاده از تکنولوژی روز اروپا برای وارد کردن بهترین محصول به سبد کالای ایرانی، مهم ترین هدف ما در این پروژه به شمار می رود.

وی همچنین ادامه داد: طعم خاص آدامس هایDenexirبا آدامس های انرژی زایش شناخته خواهد شد. اگر چه پنج طعم معمول دیگر هم به طور هم زمان وارد بازار می شود. 


Denexir در شش طعم متفاوت به علاقه مندان آدامس ایران ارایه می شود که طعم "انرژی زا" به عنوان طعم انحصاری این برند، برای اولین بار وارد کشور شده است.

Denexirبه عنوان برند ایرانی این آدامس، تلاش دارد که کیفیت را به عرصه ساخت و توزیع آدامس وارد کند و در این مسیر از کارشناسان با تجربه ایتالیایی بهره گرفته است.
 
مدیران اینداکوی ایتالیا قصد دارند که در آینده نزدیک تکنولوژی ساخت خط تولید این آدامس را به ایرانی ها واگذار کنند.
 
شرکت اینداکو با 30 کشور در سراسر جهان در حال همکاری است اما پروژهDenexirبرای مدیران آن شرکت ایتالیایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که به گفته مسئولان آن شرکت، موفق شدند در بازار ایران، برای شان ارزش زیادی دارد.

رونمایی از این آدامس جدید با حضور چهره های شناخته شده ای همچون دکتر مختاباد، دکتر حقانی، بهنوش بختیاری و نیما شاهرخ شاهی و تعداد دیگری از چهره های مطرح سیاست و هنر برگزار شد.

آدامس هایDenexir با مارک و برندی ایرانی،در ناپولی ایتالیا تولید می شود.

نظر شما