با حضور شکاری انجام شد

تجلیل ازپژوهشگران دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان

۱۳۸۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۷:۰۰
کد خبر: ۳۰۸۴
تجلیل ازپژوهشگران دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان
مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور شکاری رییس این دانشگاه برگزار شد.
 
به گزارش سرویس دانشگاه برنا، به نقل از وبدا،با پایان هفته پژوهش  طی آیین حضور  شکاری رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان و جمعی از مسوولان ،استادان، كاركنان و دانشجویان در سالن ابن سینا مجتمع آموزشی پژوهشی فارابی از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشكی تجلیل شد. 
 شکاری در این مراسم گفت:یكی از بزرگترین نعمات خداوند دادن قدرت تفكر و جستجو به انسانهاست كه با این قدرت بتواند به كمال انسانی در بعد معنوی و رفاهی برسد.

وی افزود: پژوهش های دانشگاه علوم پزشكی  باید بتواند مشكلات وچالشهای حوزه بهداشت و درمان را مرتفع می سازد و در زمینه  سلامت مردم باید پژوهش ها كاربردی باشد.

شكاری تصریح كرد : دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان نیز درراه رسیدن به ارتقا خدمات بهداشت و درمان تحقیقا ت كاربردی وبنیادی  در برنامه و اولویتهایش قرارداده است و توسعه  و ایجاد مراكز تحقیقاتی و پژوهشی ،تربیت نیروی انسانی و پژوهشگر از برنامه های دانشگاه می باشد.

شكاری با اشاره به نقش برنامه ریزی در پژوهش برای رسیدن به چشم انداز بیست ساله كشوراظهار كرد:دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان نقشه جامع علمی را در افق پنج ساله آینده تدوین نموده است  .

وی خواستار ارتباط بیشتر صنایع غرب استان با حوزه پژوهشی دانشگاه شد و خاطر نشان كرد :كمرنگ بودن ارتباط صنعت با پژوهش های كاربردی حوزه سلامت می توان بسیار ی از مشكلات موجود واحدهای صنعتی را مرتفع ساخت .

رییس دانشگاه علوم پزشكی وقائم وزیر در هرمزگان نقش دانشجویان  رشته های پزشكی را به عنوان پژوهشگران جوان بسیار موثر دانست وخواستار توجه جدی به تحقیقات پزشكی در مراكز آموزش عالی شد.

پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشكی :

در این مراسم، عبدالحسین مدنی ،سعید حسینی ،سهیلا معین به عنوان پژوهشگر برتر، زهرا مستانه پژوهشگر فعال دانشگاه علوم پزشكی، نبتون سلطانی پژوهشگر برتر دانشكده پزشكی، الهام ایمانی
پژوهشگر برتر دانشكده پرستاری مامایی وپیراپزشكی، صالح محبی و ملیحه امیریان پژوهشگران  فعال دانشكده پزشكی، حمیدرضا محبی و مریم دهقان خلیل پژوهشگران  برتر دانشجویی، طاهره خورگویی پژوهشگران  فعال دانشجویی در مقطع پزشكی،لیلا حقانی  
پژوهشگر  فعال دانشجویی در مقطع كارشناسی و كاردانی و کیانوش ملک‌زاده به عنوان محقق فعال دانشجویان خارج از كشور شناخته شدند.

نظر شما