با شرکت بیش از ۲۰۰۰ نشریه؛

جشنواره نشریات دانشجویی، سوم خردادافتتاح می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۴:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۱۴
جشنواره نشریات دانشجویی، سوم خردادافتتاح می‌شود
دبیر هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره 3 خرداد و اختتامیه 5 خرداد 90 برگزار خواهد شد.

محمد ذوقی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا اظهار داشت: جشنواره نشریات دانشجویی با استقبال پرشوری مواجه شد و مهلت ارسال آثار در روز دوشنبه 23 فروردین پایان یافت.

دبیر هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با بیان این مطلب که 2300 اثر و نشریه در این جشنواره شرکت کرده اند، ادامه داد: 40 درصد از نشریات را نشریات علمی تشکیل می‌دادند که بیشترین استقبال را در حوزه علمی داشته اند.

ذوقی همچنین با اشاره به بخش آثار این دوره از جشنواره نشریات دانشجویی افزود: بیشترین آثار ارسالی با موضوع فرهنگی، اجتماعی بود و بیشترین استقبال از جشنواره نشریات دانشجویی را استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی داشته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: جشنواره نشریات دانشجویی با استقبال پرشور دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه پزشکی اصفهان، مواجه شد. اگرچه دانشگاه‌های دولتی نیز همانند دانشگاه تهران، الزهرا و بیرجند بیشترین تعداد نشریات و آثار ارسالی را داشتند.

دبیر هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به زمان برپایی این جشنواره گفت: افتتاحیه مراسم روز سه‌شنبه، 3 خرداد ماه، و اختتامیه روز پنج‌شنبه، 5 خرداد ، برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دو هفته بعد از پایان این جشنواره، نمایشگاه نشریات دانشجویی برپا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز