آی‌پد ماشین‌نویس شد!

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۳۸
آی‌پد ماشین‌نویس شد!
ابزار جدیدی به تازگی برای آی‌پد وارد بازار شده است که حس نوستالژیک 60 یا 70 سال پیش را برای کاربران این تبلت ایجاد می‌کند.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا به نقل از پایگاه اینترنتی مجله علمی گیز مگ، به عقیده کاربران آی‌پد، بزرگترین ایراد وارد به این تبلت، مشکل بودن تایپ با آن است؛ درست است که یک صفحه کلید مجازی بر روی نصف صفحه آن نقش می‌بندد، اما نبود هیچگونه حسگری برای متوجه ساختن کاربران در هنگام تایپ حروف به وسیله تماس انگشتان با صفحه لمسی آن، تایپ کردن را برای دوستداران و علاقه‌مندان آی‌پد به معضلی بزرگ تبدیل کرده است.

برای حل این مشکل، ابتدا صفحه کلید مجهز به فناوری بلوتوث تولید شد تا کاربران آی‌پد بتوانند به‌راحتی با تبلت خود کار کنند. اما به‌تازگی یک ابزار جالب وارد بازار شده است که علاوه بر حل این مشکل، حس نوستالژیک کاربران آی‌پد را نیز بر می‌انگیزد.

این ابزار جدید، یک ماشین تحریر است که از قدیم‌الایام تا دهه 80 یا 90 قرون بیستم میلادی نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما امروزه به طور کامل منسوخ شده‌اند. در این ابزار جالب، آی‌پد یا آی‌پاد به صورت یک صفحه کاغذ سفید در بخش ویژه کاغذ قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند با تایپ به وسیله این ماشین، مطالب مورد نیاز خود را در آی پد تایپ کند!

فرآیند کار این ماشین تحریر جدید به مانند اسلاف خود است؛ بدین‌صورت که با وارد کردن فشار بر روی هر یک از کلیدهای آن، یک اهرم به حرکت در می‌آید که بر روی صفحه کلید لمسی آی‌پد ضربه‌ای آرام وارد می‌کند و بدین ترتیب متن به صورت مستیقم در آی‌پد تایپ می‌شود.

همچنین این ماشین تحریر قابلیت اتصال به آی‌پد و یا آی‌پد به وسیله کابل USB 2 را نیز دارد و می‌توان آن را به مانند یک صفحه کلید به تبلت خود متصل و سپس تایپ کرد، درست مانند یک صفحه کلید امروزی.

گفتنی است، ماشین تحریر ویژه آی‌پد به وسیله شرکت انگلیسی Spinning Hat طراحی و فقط تعداد محدودی از این محصول تولید شده است که 35 پوند و یا 57 دلار قیمت دارد.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز