تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل سفارت بحرین/۲

دانشجویان به آل سعود هشدار دادند

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۳:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۰۴
دانشجویان به آل سعود هشدار دادند
دانشجویان در تجمع اعتراض آمیز خود با شعارهایی به رژیم آل سعود در خصوص جنایات خود در بحرین هشدار دادند.

به گزار ش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل سفارت بحرین با شعارهایی چون "رژیم آل سعود این آخرین پیام است/دانشجوی مسلمان آماده قیام است"،"الموت آل خلیفه/الموت آل سعود"،"بالروح،بالدم،لبیک یا اخی"،" امروز با مشت آمدیم فردا با گلوله"،"حزب الله، حزب الله،مقاومت،مقاومت"،"هیهات من الذله"و نیز با حمل پلاکاردهای ادامه دارد.

در ادامه نیز جمعی از استادان دانشگاه  بیانیه ای را در حمایت از مردم بحرین صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم آزاده جهان ، فرهیختگان دانشگاهی
رژیم های غیر مردمی حاکم بر کشورهای اسلامی به جای توجه به خواسته های به حق مردم کشورشان و سعی در رفع ظلم و ستم تاریخی اعمال شده بر آنان با حمایت کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکا و سکوت ننگین رسانه ها و مجامع بین المللی دست به کشتار مردم زده و فشار استبدادی خود را با دستگیری و اخراج و ضرب و شتم اقشار مختلف تشدید کرده اند.

در این میان اخراج ده ها استاد دانشگاهی در بحرین اوج بی خردی نظام غیر مردمی این کشور را نشان می دهد که با یورش نظامی و به صورت وحشیانه در پیش چشم فرزندان و اقوام به بدترین وضع ممکن آنان را در خانه خود مورد ضرب و شتم قرار داده و با اتهامات واهی دستگیر و به نقاط نامعلومی منتقل کرده اند. که از آن جمله می توان به سید محمد موسوی ، عاصم احمد ، مسعود جهرمی اشاره کرد که در بند زندان رژیم سفاک بحرین گرفتار شده اند.

ما دانشگاهیان از رژیم بحرین می خواهیم که تن به خواسته های مشروع و قانونی مردم داده و کشتار ، آزار ،دستگیری و شکنجه گروه های مختلف مردم و بخصوص دانشگاهیان را متوقف ساخته و هر چه زودتر استادان دانشگاهی را آزاد کنند.

از مجامع جهانی به ویژه سازمان ملل، سازمان عفو بین الملل و کمیسیون حقوق بشر درخواست می شود هر چه زودتر رژیم حاکم بحرین را وادار کند که جنایات خود را متوقف ساخته و دانشگاهیان دربند را آزاد کند.
 
وسیعلموالذین ظلموا ای منقلب الینقلبون
جمعی از استادان دانشگاه های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف، تربیت معلم، شهید بهشتی ، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت، تربیت مدرس.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز