رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران

از شرکت های فناور حمایت می کنیم

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۸۰
از شرکت های فناور حمایت می کنیم
مهندس حکیم جوادی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران: یکی از برنامه‌های اصلی دولت دهم، پیاده‌سازی دولت و خدمات الکترونیکی است.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، وی با بیان این مطلب که اقدامات خوبی در راستای پیاده ‌سازی زیرساخت‌ها از سوی دولت صورت گرفته، افزود: امیدواریم با وجود این زیرساخت‌ها و کمک استانداری‌ها، پیاده‌سازی دولت الکترونیکی در طول برنامه پنجم محقق شود.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که در همین راستا، هشت استان فعال در این زمینه انتخاب شدند، تصریح کرد: پیش از این، توسعه دولت الکترونیکی در استان بوشهر با همکاری استانداری این استان به عنوان یک الگو پیاده‌سازی شده و هم اکنون آماده بهره‌ برداری است.

مهندس حکیم جوادی، حمایت از شرکت های فناور در حوزه فناوری اطلاعات در استان‌ها را یکی از اهداف اجرای این تفاهم ‌نامه دانست، گفت: در حال حاضر، شرکت‌های فناور و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی خوبی در استان‌ها فعال هستند که ‌باید از توانمندی آنها در ساماندهی طرح‌های استانی و فرااستانی استفاده کرد.
وی با بیان این مطلب که فناوری اطلاعات یکی از ابزارهای اصلی اجرای هدفمندی یارانه‌ها و تحقق عدالت اجتماعی است، تأکید کرد:  باید با استفاده از بازوهای اجرایی که در استان‌ها ایجاد می‌شود، به عنوان یک بازوی قوی در کنار دولت جهت اجرای هدفمندی یارانه‌ها فعالیت کنیم.

بر اساس این گزارش، دکتر مومن باالله ، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات نیز در این مراسم با بیان این مطلب که رکن اصلی هر توسعه‌ای، برنامه است، تصریح کرد: این هدف در دولت نهم و دهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری می شد که ایجاد زیرساخت و افزایش دسترسی به خدمات ارتباطی و اجرایی کردن دولت الکترونیکی از جمله این اهداف است  .
دکتر مومن باالله با اشاره به جشنواره ملی ICT نیز گفت: این جشنواره در 27 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و برترین های حوزه ICT از دیدگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز