سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مقام دهم دست یافت

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۰
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مقام دهم دست یافت
در مراسم تودیع و معارفه محمدرضا نیکنبخت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، صمد نوری‌زاد سرپرست سابق این دانشگاه از ارتقاء مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین سایر دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاه برنا، صمد نوری‌زاد سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، دانشگاه موفق شد در میان 43 دانشگاه علوم پزشکی کشور خود را تا مقام دهم ارتقاء دهد و این دستاورد در واقع شاخص‌ترین موفقیت کسب شده توسط دانشگاه بود.

وی افزود: دانشگاه در بسیاری از شاخص‌های توسعه ارتقاء کمی و کیفی چشمگیری را به نمایش گذاشت تا جایی که همه مراکز فرسوده در حوزه سلامت بازسازی شدند و برای از بین بردن پدیده کارتن‌خوابی همراهان بیمار، در حدود هزار تخت همراه بیمار خریداری شد. 

نوری زاده تصریح کرد: همچنین مراکز تصویر برداری مختلف از جمله سی تی اسکن و ام آر آی توسعه پیدا کرده‌اند، کیفیت رشته‌های تحصیلی ارتقاء یافته و پدیده مرگ مادران باردار نیز تحت کنترل قرار گرفته است و تعداد مرگ مادران باردار که در سال به بیش از 20 مورد می رسید هم اکنون در بالاترین حد تنها 5 نفر را شامل می‌شود.

سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در حوزه درمان، خرید تجهیزات پزشکی، در حوزه غذا و دارو توزیع کتاب‌های الگوی مصرف، توجه به تجویز منطقی دارو و بازرسی‌های غذایی، در حوزه معاونت بهداشتی، توجه جدی به مقوله آنفلوآنزا و HIV و در حوزه معاونت تحقیقاتی و فناوری، ثبت مالکیت معنوی و فکری از جمله شاخص‌ترین دستاوردهای دانشگاه می‌باشد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم دکتر محمدرضا نیکبخت به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.



نظر شما