در گفت و گو با برنا اعلام شد

امسال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۵ درصد رشد علمی دارد

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۵۲
امسال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۵ درصد رشد علمی دارد
معاون پژوهشی دانشگاه علوم ‌پزشکی شهید بهشتی گفت: امسال هم پیش‌بینی می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 10 تا 15درصد رشد داشته باشد.

محمد رحتمی معاون پژوهشی دانشگاه علوم ‌پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانش و فناوری برنا، گفت: در حال حاضر نمایندگان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در حال ارزشیابی دانشگاه علوم ‌پزشکی شهید بهشتی هستند.

وی در این باره افزود: ارزشیابی دانشگاه‌ها به این معناست که تمام فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند که این گزینه عبارتند از تعداد مقالات ارایه شده از سوی دانشگاه، طرح‌ها و کنگره‌ها، فعالیت‌های دانشجویی و ارایه طرح‌های بین‌المللی که امتیازات دست یافته از این موارد باعث می‌شود تا رتبه دانشگاه‌ در رنکینگ دانشگاه‌های علوم پزشکی مشخص شود.

رحمتی بیان داشت: نمایندگان وزارت بهداشت در طول یک ماه، ابتدا مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌ها را امتیازبندی می‌کنند و بعد از آن تمام دانشکده‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم ‌پزشکی شهید بهشتی با اعلام اینکه این دانشگاه 2 سال متوالی در رتبه دوم دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی قرار گرفته است، تصریح کرد: امسال هم پیش‌بینی می‌شود که این دانشگاه 10 تا 15درصد رشد داشته باشد.


 

نظر شما