امروز با حضور وزیر علوم و روسای دانشگاه‌ها صورت گرفت؛

تجلیل از ۲۶۸ پژوهشگر و فناور برتر

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۹۷
تجلیل از ۲۶۸ پژوهشگر و فناور برتر
دبیر ستاد ملی هفته پژوهش از تجلیل 268 نفر از پژوهشگران و فن آوران برتر، صبح امروز با حضور وزیر علوم و روسای دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، قادرفر دبیر ستاد ملی هفته پژوهش با اشاره به سومین روز از هفته پژوهش که به نام جهاد ملی و اقتدار ملی نام‌گذاری شده است، گفت: در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر از 268 برگزیده در 27 بخش تجلیل می‌شود.


وی ادامه داد: جشنواره در 2 بخش پژوهشی و فن‌آوری برگزار می‌شود که در زیر مجموعه آن از پژوهشگران و فن‌آوران برتر در حوزه‌های مختلف مانند پژوهشگر برتر، موسسات پژوهشی برتر، فن آوران برتر، برگزیدگان پارک‌ها و مراکز رشد، واحدهای فن آوری برتر، مدیران فن آور برتر تجلیل می‌شود.


دبیر ستاد ملی هفته پژوهش اضافه کرد: از موسسات حقوقی برتر که از میان دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و رشد انتخاب شده‌اند تجلیل می‌شود. همچنین در بخش حقیقی از 2 استاد برجسته که بیشترین فعالیت پژوهشی و ارتباط با صنعت را داشته‌اند هم تجلیل می‌شود.


وی تصریح کرد: از نویسندگان برتر مقالات علمی، انجمن‌های علمی، قطب‌های علمی سازمان‌ها و نهادهای متولی پژوهش، 13 سازمان و وزارتخانه تجلیل خواهد شد.


قادرفر یادآور شد: این 13 سازمان و وزارتخانه 80 برگزیده دارند که تجلیل از آن‌ها صورت می‌گیرد.


وی تصریح کرد: برای اولین بار کنفرانس ملی مدیریت پژوهش و فناوری طراحی شده و این کنفرانس با همکاری 20 دانشگاه و موسسه پژوهشی برگزار می‌شود. در این کنفرانس 130 مقاله علمی از میان 250 مقاله انتخاب شده که فردا با حضور جمعی از اندیشمندان در سالن اجلاس سران ارایه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز