معاون وزیرعلوم:

تصورات دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه‌ها باید فهرست شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۶:۴۳
کد خبر: ۶۲۸۲۵
تصورات دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه‌ها باید فهرست شود
ملاباشی گفت: لازم است انتظارات دانشجویان از دانشگاه‌ها را فهرست کنیم و انتظارات منطقی و‌ علمی را در دانشگاه‌ها محور کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس دانش و فناوری برنا، محمود ملاباشی معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کارگاه آموزشی مشاوران دانشگاه‌‎های کشور با بیان اینکه دانشجویان بیرون از دانشگاه تصوراتی از دانشگاه دارند و نباید بگذاریم با ورود به دانشگاه سرخورده شوند، افزود: می‌توانیم با اجرای طرحی این انتظارت را جمع آوری و از آن‎ها استفاده کنیم و در پایان دوره تحصیلی دانشجویان با اجرای مجدد این طرح ببینیم چه میزان از این انتظارات برآورده شده است.

ملاباشی به تعامل معاونت‎های فرهنگی_دانشجویی و وزارت علوم اشاره کرد و گفت: سرخوردگی دانشجویان پس از ورود به دانشگاه ضررهای فراوانی دارد چون این افراد مدیران آینده کشور هستند و باید در حفظ منافع ملی و دینی کشورمان فعالیت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه علوم انسانی غربی باید بومی شود، تصریح کرد: ما با وجود داشتن چنین مکتب قوی‌ای نباید از علوم انسانی وارداتی غربی استفاده محض کنیم و در اطاعت آن‌ها باشیم.

معاون دانشجویی وزارت علوم در پایان تاکید کرد: همانطور که برای رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در دنیا معیارهایی وجود دارد ما نیز باید برای خودمان معیارهایی داشته باشیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز