هکر ۱۰ ساله بازی‌های رایانه‌ای را هک کرد

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۶:۲۴
کد خبر: ۶۹۱۸۴
هکر ۱۰ ساله بازی‌های رایانه‌ای را هک کرد
هکر 10 ساله توانست بازی‌های رایانه‌ای را که با سیستم عامل‌های iOS اپل و آندروید اجرا شده بودند، هک کند.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، دختر 10 ساله موفق شد با انجام حمله هکری موسوم به "زیرودی" (zero-day) رایانه‌هایی که دارای سیستم عامل‌های iOS و آندروید بودند را هک کند.

بر اساس گزارش سی‌نت، دختر 10 ساله در حاشیه برگزاری گردهمایی هک "دف کن" (DefCon) با شرکت در یک مسابقه موفق شد نقاط آسیب‌پذیر سیستم عامل‌های iOS و آندروید را شناسایی کند و از بازی‌های رایانه‌ای موجود در آن‌ها بهره‌برداری کند.

حمله هکری زیرونت حمله هکری است که در آن هکر با حمله به یک رایانه، برنامه‌هایی که در آن رایانه نصب شده را تحت کنترل خود در می‌آورد.

این هکر 10 ساله که با نام مستعار سای‌فای (CyFi) خود را معرفی کرده در گفت‌و‌گو با سی‌نت می‌گوید؛ همیشه در انجام بازی‌های رایانه‌ای از این‌که بخواهم برای عبور از برخی مراحل مدتی منتظر بمانم عذاب می‌کشیدم، به عنوان نمونه در بازی‌های رایانه‌ای که باید در آن‌ها مزرعه و خانه ساخت، تحمل گذشت زمان برای رشد یک گیاه واقعا برایم غیر قابل تحمل بود، همین بهانه‌ای شد تا سعی کنم با نفوذ به بازی‌های رایانه‌ای کنترل زمان را به دست گرفتم.

دختر هکر برای آن‌که شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای که هک کرده بتوانند از خود دفاع کنند و فرصت جبران داشته باشند، از هیچ کدام از بازی‌ها نام نبرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز