با انتشار خبر ارتباط دانشگاه‎های مالزی با گروه‎های ضدانقلابی

حیدری: گزارشی از ارتباط دانشگاه‌های مالزی با گروه‌های ضد انقلاب در مجلس مطرح نیست

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۵:۰۹
کد خبر: ۷۷۱۶۸
حیدری: گزارشی از ارتباط دانشگاه‌های مالزی با گروه‌های ضد انقلاب در مجلس مطرح نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: درباره ارتباط دانشگاه‌های مالزی با گروه‌های ضد انقلابی و ارتباط آن‌ها با دانشجویان ایرانی هنوز موضوعی به کمیسیون گزارش نشده است.

نورالله حیدری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای در گفت‌و گو با خبرنگار سرویس دانش و فناوری برنا درباره اینکه برخی دانشگاههای مالزی وسیله ای برای وصل دانشجویان به برخی گروه‌های ضدانقلاب شدند گفت: با قطعیت نمی توان در مورد این مساله صحبت کرد البته کشورهایی وجود دارند که به صورت ظاهری با کشور ما دوست هستند ولی سعی می کنند از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به هیمنه انقلاب استفاده کنند.

وی ادامه داد: درباره دانشگاه‌های خارج از کشور وبه ویژه دانشگاه‌های مالزی هم هنوز در این رابطه موضوعی به کمیسیون گزارش نشده که پیگیری شود اما اگر چنین بحثی قوت گیرد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه‌های مالزی را در دستور کار خود قرار می دهد که البته باید تاکید کنم درصورتی که گزارش‌هایی درباره شدت این موضوع ارایه شود، اکنون در دستور کار کمیسیون قرار ندارد.


به گزارش برنا،چندی پیش برخی از سایت ها در خبری عنوان کردند که برخی ازدانشگاه‌های مالزی نه تنها از نظر علمی سطح بالایی ندارد، بلکه وسیله ای برای وصل دانشجویان به برخی گروههای ضدانقلاب شدند که دارای اعتقادات محکم نیستند.

نظر شما