معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور به برنا خبر داد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره مجازی ارشد پیام‌نور از نیمه دوم اسفند

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۴۴۱
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره مجازی ارشد پیام‌نور از نیمه دوم اسفند
دانشگاه پیام نور با هماهنگی‌هایی که با سازمان سنجش آموزش کشور به عمل آورده است آمادگی دارد از نیمه دوم اسفند سال جاری از دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد مجازی این دانشگاه پذیرفته‌ شده‌اند ثبت نام کند.

عبدالله معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور چگونگی ثبت‌نام و پذیرش در دوره مجازی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور را تشریح کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور در نیم سال دوم سال تحصیلی جاری در تمام رشته‌های کارشناسی ارشد که دراین دانشگاه دایر است دانشجوی مجازی پذیرش می‌کند.

وی ادامه داد: در آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، امسال یک بخشی پیش‌بینی شده مبنی بر اینکه آیا شما متقاضی شرکت در دروه‌های مجازی دانشگاه پیام‌نور هستید یا خیر؟ 

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: داوطلبانی که مایل باشند در دوره مجازی کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور شرکت کنند می‌توانند گزینه بخش دوره مجازی کارشناسی ارشد این دانشگاه را انتخاب کنند.

وی از پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر از این طریق خبر داد و گفت: دانشگاه پیام‌نور حتی پیش بینی کرده است که از نیمه دوم اسفند امسال این دانشجویان را ثبت‌نام کند.

معاون آموزشی یادآور شد: مدرک پذیرفته‌شدگان، مجازی کارشناسی ارشد بوده و پذیرفته‌شدگان مشمول مقررات وزارت علوم می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز