مشاور جوان فرمانداری شهرستان شوش:

تصمیم دشمنان برای نابودی آرمان‌گرایی جوانان

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۵۵۵
تصمیم دشمنان برای نابودی آرمان‌گرایی جوانان
مهدی سیستانی گفت: امروزه دشمنان قصد دارند تا جوان كشور ما را از اخلاق، علم، معنویت و آرمان گرایی دور كند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مهدی سیستانی مشاور جوان فرمانداری شهرستان شوش اظهار داشت: استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های جوانان در مسیر توسعه شهرستان و شتاب بخشی به این روند از مهمترین اهداف تشکیل این شورا است.
 
وی ادامه داد: نگاه نظام این است كه جوانان با آمادگی اخلاقی و علمی مسوولیت‌های جدید را پذیرفته و با نترسیدن از مشكلات، روند توسعه کشور را شتاب بخشند.

مشاور جوان فرماندار شوش ادامه داد: توجه به جوانان و نیازهای آن‌ها از خواسته‌های مؤکد رهبر فرزانه انقلاب است که از طرف دولت به‌ویژه در دولت‌های نهم و دهم به‌طور جدی پیگیری شده است.

وی برگزاری نشست‌های مشاوران و شورای اداری جوان را از نشانگر نگاه عمیق دولت به جوانان برشمرد و افزود: باور عمیق مجموعه دولت به ویژه شخص رییس جمهور در توجه به افكار و آگاه سازی جوانان است تا راه را بر دشمنان كه قصد انحراف تفكر و جلوگیری از خودسازی و توانمندسازی جوانان این مرز وبوم را دارند، ببندد.

سیستانی بیان داشت: شورای اداری جوان فرصتی است تا ایده‌های مبتكرانه جوانان در آن پرورش یافته و با برنامه ریزی منسجم به صورت نظام‌مند به مدیران دستگاه‌های اجرایی منتقل شده و در اجرایی شدن ایده‌ها به مدیران کمک کنند.

وی با بیان این‌كه امروزه دشمنان قصد دارند تا جوان كشور ما را از اخلاق، علم، معنویت و آرمان گرایی دور كند، گفت: قصد آن‌ها این است كه توجه جوان ایرانی و مسلمان را به سمت خود جلب كرده تا با استفاده از نشانه‌های واهی، فكر جوانان ما را به سمت خود ببرند.

وی ادامه داد: در مقابل این توطئه‌ها، شورای اداری جوان می‌تواند با تزریق فكر و با برنامه‌ریزی مناسب راه حل مشكلات شهر و استان را ارایه و برای رفع نواقص چاره اندیشی كند.

سیستانی تسلط رابطان جوان ادارات بر امورات دستگاه اجرایی و جمع آوری اطلاعات مفید و علمی را از ملزومات برنامه ریزی دانست و افزود: در این نشست ها جوانان با پالایش اطلاعات خود و ارایه پیشنهادات مطلوب، مدیریت شهرستان را در برخورد با نیازهای واقعی جامعه یاری خواهند کرد.

وی صبر و استقامت و واقف بودن به امكانات و منابع شهرستان را ویژگی‌های عمومی مشاوران برشمرد و ادامه داد: آگاهی از امكانات و بودجه محدود هر شهرستان باعث می‌شود افراد بر اساس واقعیت نظر داده و آرمان گرای صرف نباشند.

مشاور جوان فرماندار شوش خاطرنشان ساخت: داشتن صبر و حوصله برای انجام كارها باعث می‌شود كه جوانان روحیه استقامت در برابر مشكلات را حفظ كرده و به عنوان نماینده یک اداره مسوولانه سخن گفته تا آمادگی پذیرش مسوولیت‌های جدی را كسب كنند.
 
وی با بیان این‌كه اعتقاد به نخبه پروری و جانشین پروری از ملزمات جامعه امروز است.

سیستانی افزود: نگاه مسوولان باید به این سمت باشد كه مشاوران امروز ادارات، مدیران فردای هر شهرستان باشند و به طور واقعی مسوولیت را بر دوش بگیرند.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد رابطان جوان ادارات و دستگاه های اجرایی با نگاه عملیاتی و اشراف اطلاعاتی كامل در جلسات شورای اداری جوان و کارگروه‌های متناظر آن حضور یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز