معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر:

مصونیت نیروی انسانی كشور از تهدید مواد مخدر نیازمند همكاری قوای سه‌گانه است

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸
مصونیت نیروی انسانی كشور از تهدید مواد مخدر نیازمند همكاری قوای سه‌گانه است
محمدصادق فتح‌الهی با بیان این‌كه مواد مخدر نسل آتی كشور را تهدید می‌كند، گفت: مصونیت نیروی انسانی كشور از این تهدید، نیازمند همكاری قوای سه‌گانه است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ محمدصادق فتح‌الهی معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره ضرورت و اهداف تشكیل معاونت اداری، مالی و امور مجلس گفت: جایگاه قانونی این معاونت از سال 1388 در چارچوب تشكیلاتی ستاد مصوب معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری پیش‌بینی شده بود اما بنابر دلایلی تا به امسال تشكیل نشده بود.

معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: تدبیر ستاد این است كه این معاونت با تجمیع توان مدیریتی زیر مجموعه خود، بتواند اقدامات مفیدتری انجام دهد.

وی افزود: این معاونت دو بخش دارد، یكی بخش درون سازمانی كه ساز و كارهای ستادی و استانی را باید ساماندهی كند و هماهنگی مضاعفی را در درون مجموعه، با استفاده از سرمایه نیروی انسانی كه ستاد در اختیار دارد، ایجاد نماید و دوم بخش برون سازمانی كه ماموریت حاكمیتی این معاونت است و وظیفه دارد براساس برنامه راهبردی و نفوذ شرح وظایف خود، با نهادهای مربوطه ارتباط برقرار كند.

فتح‌الهی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به ظرفیت‌هایی كه در اختیار دارد، مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به ماموریت بازنگری قوانین مبارزه با مواد مخدر، قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها و محاكم و دادسراها، حوزه‌هایی هستند كه این معاونت وظیفه دارد در تسهیل روند مبارزه به این حوزه‌ها بپردازد و با برقراری تعامل و اجرای اهداف كیفی برنامه‌ها، هر آنچه كه امروز درباره نیازهای جامعه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌لعالی) مطرح شده است را محقق سازد.

وی ادامه داد: ایشان درباره الزامات حوزه مبارزه با مواد مخدر، تذكرات و انتظاراتی را به هر سه قوه مطرح کرده‌اند و این انتظارات را در سیاست‌های ابلاغی سال 1385 ، صراحتاً بیان كرده‌اند و ما نیز مكلف هستیم به‌منظور همراهی و تعامل سازنده هر سه قوه در این مبارزه، راه را فراخ‌تر و هموارتر كنیم.

فتح‌الهی با تاكید بر این‌كه، این حوزه نیازمند همدلی همه علاقمندان به سرنوشت نظام و آحاد جامعه و ابنای وطن است، گفت: مواد مخدر فضای امنیت جامعه را هدف قرار داده و نسل آتی كشور را تهدید می‌كند، لذا نیروی انسانی كه سرمایه‌ای عظیم نه تنها برای نظام جمهوری اسلامی ایران بلكه برای تمام نظام‌های حاكمیتی دنیا مطرح است، باید از این تهدید مصون باشد و این امر، نیازمند همكاری و تعامل قوای سه گانه كشور است.

وی در پایان گفت: انشاء الله هیچ‌كس در حوزه مبارزه با مواد مخدر قصد كوتاهی نخواهد داشت و اگر جای قصوری هست، باید با همپوشانی ظرفیت‌ها، این قصورها به تحركات مضاعف تبدیل شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز