دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی:

بزرگترین جایزه بین المللی سال روابط عمومی به پدر مدیریت رسانه ایران اعطا می‌شود

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲
بزرگترین جایزه بین المللی سال روابط عمومی به پدر مدیریت رسانه ایران اعطا می‌شود
بزرگترین جایزه بین المللی سال روابط عمومی کشور به علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران اعطا می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، جایزه حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در آیین اختتامیه دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که 18 و 19 آذر ماه سال جاری در تهران برگزارخواهد شد، به پاس سال‌ها خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی دکتر علی اکبر فرهنگی به ایشان اعطا خواهد شد.

جایزه نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران، جایزه‌ای است كه به‌منظور ادای احترام به نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی كه او از آن‌ها حمایت می‌كرد، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دایمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1383 بنیانگذاری شده است.

جایزه نطقی نخستین بار در سطح بین المللی در سال 1383 در مراسم برگزاری نخستین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به پروفسور كاظم معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات نوین ایران، در سال 1384 طی مراسمی به پروفسور جیمز گرانیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند كالج پارک آمریكا و مبدع نظریه «تعالی» و در سال 1388 به علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران اعطا شد و علی اکبر فرهنگی چهارمین دریافت كننده این جایزه بزرگ روابط عمومی خواهد بود.
 
فرهنگی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نخستین استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است که علاوه بر تدریس در دوره‌های متعدد کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تاکنون در زمینه‌های ارتباطات و مدیریت صدها جلد کتاب و مقاله‌ به چاپ رسانیده است.

وی در زمینه ارتباطات، آثار «ارتباطات انسانی» و «ارتباطات غیرکلامی» را برای نخستین بار در زبان فارسی پدید آورد که سال‌هاست متن درسی دانشگاه‌های مختلف ایران است همچنین در سال ۱۳۸۴ به دریافت جایزه چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در رشته مدیریت نائل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز