در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

طرح اطعام حسینی ۱۵ هزار مسجد در سراسر کشور

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۹۹۲
طرح اطعام حسینی ۱۵ هزار مسجد در سراسر کشور
معاون مشارکت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: امسال کمیته امداد حدود 15 هزار مسجد را در سراسر کشور در ایام محرم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

سعید ستاری معاون مشارکت‌های اجتماعی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: با استفاده از فضاهای مناسبتی اعم از ماه مبارک رمضان و همچنین محرم و صفر فرصت مغتنمی است که ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی در جهت رفع نیازهای خانواده‌های تحت پوشش استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به باور و اعتقادی که همه شهروندان دارند طی سه سال این امکان به‌وجود آمده است که طرح اطعام حسینی (احسان حسینی) در هیات‌های مذهبی در سراسر کشور برگزار شود.

ستاری در ادامه تصریح کرد: در بعضی مواقع دیده می‌شود شهروندان امکانات لازم را برای خانواده‌های تحت پوشش را به طور مستقیم به دست آن‌ها برسانند. این اقدامات در سال‌های گذشته به‌صورت پراکنده وجود داشته است اما ظرف سه سال گذشته کمیته امداد این اقدامات را منسجم‌تر کرده است.

وی آمار و ارقام دریافتی نزورات را امری بی‌اهمیت تلقی کرد و خاطر نشان کرد: آن چیزی که مهم است اصل فلسفه انجام این کار است که مهمترین رکن برای انجام مشارکت‌های اجتماعی مردم که در نهایت حضور مددجویان کمیته امداد را در تکایا و هیات‌های مذهبی ادامه خواهد داشت.
 
معاون مشارکت‌های اجتماعی کمیته امداد در خاتمه گفت: امسال کمیته امداد حدود 15 هزار مسجد را در سراسر کشور در ایام محرم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز