مدیر كل امور حج، عمره و عتبات شركت هواپیمایی ماهان:

حجاج ایرانی هیچ تاخیر در پرواز نداشتند

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۰۱۳
حجاج ایرانی هیچ تاخیر در پرواز نداشتند
حعفرزاده گفت: خوشبختانه در حج امسال هیچ تاخیر در پروازها صورت نگرفت به‌طوری كه برخی از پروازها نیز زودتر از موعد انجام شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، علی جعفر زاده مدیر كل امور حج، عمره و عتبات شركت هواپیمایی ماهان اظهار داشت: شركت هواپیمایی ماهان در حج امسال با انجام 102 پرواز با هواپیماهای بوئینگ 747 و ایرباس از فرودگاه‌های جده و مدینه، پنجاه درصد از حجاج ایرانی را در سال جاری جابه‌جا كرد.

وی با بیان این كه در حج امسال بیش از 50 درصد حجاج ایرانی توسط هواپیمایی ماهان اعزام شدند، افزود: زایر ایرانی در سال جاری به نه فرودگاه ایران شامل تهران، مشهد، اصفهان، كرمان، بندرعباس،‌ تبریزی، ارومیه، ساری و رشت انتقال داده شدند كه مجموع زایران به 38 هزار نفر رسیدند.

جعفرزاده تصریح كرد: وضعیت پروازها با تلاش و هماهنگی‌های بعمل آمده با مقامات هوانوردی عربستان سعودی و نظارت بر انجام امور پروازی توسط نمایندگان این شركت به‌صورت 24 ساعته در فرودگاه‌های جده و مدینه، خوشبختانه بدون هیچ تاخیری انجام شده است.

وی افزود: همچنین پنجاه درصد از پروازها زودتر از زمان‌های پروازی تعیین شده از یک ربع تا یک ساعت و نیم از فرودگاه‌های جده و مدینه پرواز كردند و پنجاه درصد دیگر پروازها نیز به موقع بدون تاخیر پرواز داشتند.

مدیر كل امور حج، عمره و عتبات شركت هواپیمایی ماهان یادآور شد: تعداد محدودی از پروازها به دلیل بدی هوا در فرودگاه مشهد با تاخیر جزئی روبه‌رو شدند كه با توجه به تعداد 102 پرواز به موقع بودن آن‌ها، هیچ تاثیری در عملیات نداشته است و در مجموع انجام پروازها به لطف خداواند متعال بدون هیچ مشكلی با رضایت كامل انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین درباره  بار حجاج، با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ها سازمان حج و زیارت و سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تمامی بارها همراه با حجاج با هواپیماهای مربوطه به مقصد منتقل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز