استاندار تهران:

نقشه‌های جدید فتنه‌گران برای انتخابات/ ساکتین فتنه امروز طلبکار شده‌اند

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۲۸۶
نقشه‌های جدید فتنه‌گران برای انتخابات/ ساکتین فتنه امروز طلبکار شده‌اند
تمدن با تاکید بر اینکه باید معیار دلسوزان انقلاب، منافع ملی و ولایت باشد گفت: امروز نیز فتنه گران کیسه دوخته‌اند و چون انتخابات در پیش است نقشه‌های جدید در سر دارند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران مرتضی تمدن در جمع بسیجیان استانداری تهران و به مناسبت سالگرد یوم الله 9 دی اظهارداشت: مراسم 9 دی نباید فراموش شود بلکه باید هر سال با شکوه‌تر و قوی‌تر و مردمی‌تر برگزار شود.

استاندار تهران با بیان اینکه فراموشی خلق حماسه‌ای نظیر 9 دی از آفت‌هاست، گفت: اگر این نوع روزها فراموش شود ساکتین فتنه طلبکار می شوند و مردم بدهکار.

وی افزود: امروز ساکتین فتنه جلودار شده‌اند و فراموش کرده‌اند که در اوج فتنه جزو ساکتین بودند و حتی به دستگاه‌های زیر مجموعه خود اجازه کمک به مردم و رفع فتنه را نمی‌دادند.

تمدن گفت: امروز و پس از سه سال از پایان فتنه می‌بینید که همان ساکتین دیروز در تریبون‌های خود رجز می‌خوانند.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر خدای ناکرده فتنه باز هم تکرار شود قطعا ساکتین دیروز و طلبکاران امروز باز هم انقلاب، مردم و رهبری را تنها می‌گذارند زیرا این افراد نان به نرخ روز خور هستند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید معیار و ملاک همه دلسوزان انقلاب منافع ملی و ستون فقرات آن یعنی ولایت باشد تا دچار افراط و تفریط نشوند، گفت: امروز نیز فتنه گران کیسه دوخته‌اند و چون انتخابات در پیش است نقشه های جدید در سر دارند.

وی گفت: تدابیر مقام معظم رهبری فتنه را دچار سکون و خاموشی کرد اما باید دانست فتنه گران بیکار نیستند و اگر فرصت یابند هجمه به مقدسات مردم و ارزش‌های اعتقادی و انقلابی آن‌ها را آغاز خواهند کرد که بسیجیان برای رفع این فتنه نیز باید هوشیار و با حرکت در مسیر ولایت و اسلام ناب، جهاد مقدس خویش را استمرار بخشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز