تا ساعتی دیگر؛

مراسم رونمایی ضریح جدید امام حسین(ع) آغاز می‌شود

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۳۵۸
مراسم رونمایی ضریح جدید امام حسین(ع) آغاز می‌شود
مراسم رونمایی ضریح جدید امام حسین(ع)، تا ساعتی دیگر با حضور شخصیت‌های بین المللی،‌ علمی، سیاسی و مذهبی در حرم حضرت سیدالشهداء آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، به لطف خداوند و توجهات حضرت اباعبدالله(ع) تا ساعتی دیگر مراسم با شكوه رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، زائران و مقاماتی از كشورهای اسلامی برگزار خواهدشد.

در این مراسم مراجع عظام،نمایندگانی از بیوت مراجع در ایران، مقامات دولتی ایران و عراق و برخی از كشورهای اسلامی دعوت شده‌اند.

این گزارش حاكی است، بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء ورود برای تمامی زائران و عاشقان جهت زیارت آزاد است و می‌توانند ضریح جدید را از نزدیک زیارت كنند.

برای برگزاری این مراسم برنامه‌های ویژه‌ای از سوی عتبه مقدسه امام حسین(ع) در نظر گرفته شده و از بعدازظهر دیروز پس از انفجار دربین الحرمین تدابیر امنیتی و ایستگاه‌های بازرسی در شهر كربلا به ویژه اطراف حرمین تشدید شده است.

همچنین اطلاعیه‌هایی در سطح شهر و داخل حرمین از سوی مسوولان عتبه امام حسین(ع) برای دعوت زائران و یادآوری و بیان یكسری توصیه‌ها جهت شركت هرچه بهتر در این مراسم نصب و توزیع شده است.

گفتنی است؛ روز گذشته آیت الله جنتی عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسكر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت،حجت الاسلام صافی گلپایگانی فرزند آیت الله صافی از مراجع تقلید قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جمله مسوولانی هستند كه برای شركت در مراسم رونمایی ضریح امام حسین(ع) وارد نجف شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز