هرگونه افزایش قیمت هتل‌ها در ایام نوروز تخلف است

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۳۷۳
هرگونه افزایش قیمت هتل‌ها در ایام نوروز تخلف است
منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور از تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و تثبیت قیمت‌ها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی، منوچهر جهانیان در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای مدیران معاونت گردشگری با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات به گردشگران نوروزی از افزایش ناظران و بازرسان مراکز خدمات گردشگری خبر داد.

وی افزود: ارائه خدمات شایسته و در شان هموطنان گرانقدر از اهداف و سیاست‌های استراتژیک ستاد مرکزی سفرهای کشور در سال جاری است.

این مقام مسوول با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و معاونت گردشگری کشور، برخورد جدی تر با عوامل تخلف و گران فروشی در مراکز خدمات گردشگری را از اولویت های این تفاهم نامه عنوان کرد.

رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور ادامه داد: در ایام نوروز 92 نرخ تمامی خدمات تاسیسات گردشگری از قبیل هتل ها، مهمانسراها، تورهای گردشگری داخلی و سایر مراکز بدون تغییر بوده و با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت ها شدیدا برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون گردشگری کشور همچنین نظارت جامع و قاطع بر نحوه نرخ‌گذاری تورهای ورودی و خروجی و پکیج‌های سفر ارائه شده را از دیگر برنامه‌های ستاد مرکزی سفرهای کشور عنوان و تاکید کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای پیگیری به بازرسان ادارات کل در استان‌ها یا دفتر امور مراکز گردشگری منعکس کنند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز