یازدهمین گرمخانه تهران راه‌اندازی شد

۱۳۹۱/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۴۰۹
یازدهمین گرمخانه تهران راه‌اندازی شد
با هدف ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به‌ویژه بی خانمان‌ها، یازدهمین مددسرای مدیریت شهری (گرمخانه امید) در منطقه 9 راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، رضا جهانگیری‌فر معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه شهرداری گفت: تاکنون توانسته‌ایم 11 گرمخانه اظطراری، منطقه‌ایی و فرا منطقه‌ایی را در مناطق مختلف تهران برای مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی راه‌اندازی کنیم.

جهانگیری‌فر با اشاره به این که امسال مشکلات خدمات‌رسانی اجتماعی به شهروندان آسیب دیده و مددجو به حداقل ممکن رسیده است، افزود: با درگیر شدن مناطق به امر ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و نظارتی که از سوی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی صورت می‌گیرد پذیرد، سطح همکاری‌ها و مشارکت شهرداری‌های مناطق خوب بوده و قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ گرمخانه امید که با هدف ساماندهی افراد آسیب دیده به‌ویژه بی‌خانمان‌ها و کارتون خواب‌ها، کنترل بیماری‌های خاص و واگیردار و همچنین مددیاری و کنترل بیماری‌های روانی و رفتارهای اجتماعی راه‌اندازی شد، دارای زیر بنای 350 متر مربع مساحت و ظرفیت پذیرش 50 مددجو است.

این مددسرا از امکانات گوناگونی بهداشتی، خدماتی، مشاوره‌های فردی و ... برخواردار بوده و قابلیت افزایش ظرفیت پذیرش 100 مددجو و آسیب دیده اجتماعی را داراست.

گفتنی است؛ مراسم افتتاح یازدهمین مددسرای در منطقه 9 با حضور امانی قام مقام معاونت مالی- اداری شهرداری تهران، شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه 9 برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز