جشنواره جوان ایرانی برتر مقیم خارج از کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۲/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۷۶۴
جشنواره جوان ایرانی برتر مقیم خارج از کشور برگزار می‌شود
شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور جشنواره جوان ایرانی برتر مقیم خارج از کشور را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، علی شعبانی دبیر این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی، تجلیل و تشویق جوانان موفق ایرانی مقیم خارج از کشور برگزار می‌شود.

علی شعبانی با بیان این‌که جشنواره جوان ایرانی برترخارج کشور از جشنواره‌های موضوعی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) محسوب می‌شود، ادامه داد: این جشنواره با اهداف دیگری همچون زمینه سازی بهره‌گیری از توانمندی و مشارکت جوانان موفق ایرانی خارج از کشور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و تعامل میان جوانان داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره جوان ایرانی برتر خارج از کشور گامی در جهت حفظ و تقویت روحیه خودباوری و هویت ایرانی – اسلامی جوانان در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است. 

شعبانی انتشار آگهی فراخوان این جشنواره را در دهه دوم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: واجدین شرایط شرکت در این جشنواره گروه‌های سنی 14 تا 29 سال هستند.

شعبانی اظهار امیدواری کرد تا جشنواره سال جاری با حضوری پرشورتر و شرکت تعداد بیشتری از جوانان خارج از کشور نسبت به سال گذشته برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز