معاون‌اول رئیس‌جمهور:

سازمان تأمین اجتماعی به فکر درآمدزایی نیست

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۱۷۶
سازمان تأمین اجتماعی به فکر درآمدزایی نیست
رحیمی گفت: این سازمان برای تأسیس شرکت‌ها و درآمدزایی شکل نگرفته است، بلکه تلاش می‌کند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور شب گذشته در مراسم تقدیر از 60 چهره ماندگار که به مناسبت شصتمین سالگرد تأمین اجتماعی برگزار شد، گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند است و از خدمات درمانی و بیمه‌ای این سازمان بهره‌ می‌برند.

وی افزود: سازمان در 60 سال گذشته با هدف و مقصد حمایت از دولت‌ها در مقابل ملت تأسیس شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه دولت‌ها باید به تأمین اجتماعی توجه کنند، گفت: سازمان تأمین اجتماعی تشکیل نشده است که با تأسیس شرکت‌هایی دست به درآمدزایی بزند بلکه تمام تلاش این سازمان این است که تعداد بیشتری را تحت پوشش و حمایت قرار دهد.

وی ادامه داد: کلمه تأمین از ریشه کلمه امن می‌آید؛ امنیت دادن به کسانی که در معرض وزش بادهای آسیب هستند و ممکن است در طول زندگی گرفتار ناامنی شوند. 

رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد:  تمام کسانی که از تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند به امنیت می‌رسند و در کشورهایی که تأمین اجتماعی وجود دارد مردم از امنیت بیشتری برخوردار هستند. 

وی با بیان این مطلب که هیچ کس در رابطه با تأمین اجتماعی خساست نداشته، گفت: این سازمان پشتیبان دولت و مردم است و هر بار که مصوبه‌ای در دولت درباره تأمین اجتماعی داشتیم تمامی اعضای هیئت دولت به اتفاق به آن مصوبه رأی دادند.

معاون اول رییس جمهور به پرداخت بدهی 35 هزار میلیارد تومانی دولت به تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بدهی به سازمان در حال حاضر به نقطه صفر رسیده است و باید بهترین‌ها را در اختیار سازمان قرار دهیم تا بهتر بتواند به افراد تحت پوشش خود خدمات ارائه دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در آخرین روزهای پایانی دولت قرار داریم که 8 سال برای خدمات تلاش کرد و از عمق دل می‌گویم که هیچ چیز به غیر از خدمت در دولت معنا نداشت. .

رحیمی در پایان اذغان داشت: واژه و لغت تأمین اجتماعی مقدس است و در قرآن نیز به این واژه فراوان اشاره شده است؛ سازمان تأمین اجتماعی باید به حالت تقدس در بیاید چرا که تمام سرچشمه‌های آن خدمت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز