سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) خبر داد

اطعام بیش از ۷ میلیون نفر از مردم روزه دار در ماه مبارک رمضان

۱۳۹۲/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۳۷۷
اطعام بیش از ۷ میلیون نفر از مردم روزه دار در ماه مبارک رمضان
انواری گفت: بیش از 7 میلیون نفر از مردم روزه دار در ماه رمضان میهمان سفره‌های افطاری بوده ومبلغ 40 میلیارد تومان هزینه این افطاریها بوده که توسط خود مردم پرداخت شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از ستاد خبری اداره کل روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی ( ره )، حسین انواری سرپرست اظهار داشت: در طی برگزاری برنامه جشن رمضان ، حامیان جدیدی به یاری ایتام شتافته و به حلقه حامیان قبلی پیوستند و فضای شور و شوق و تعاملات مردمی در عرصه حمایت از محرومان بسیار چشمگیر بود به طوری که صحنه های بسیار زیبایی خلق شد.

وی افزود: حفظ اندوخته‌های ارزشمند معنوی و دل‌های منوری که در اثر نورانیت ماه مبارک رمضان ایجاد شده است جهت اتصال قلوب مومنان و انسجام وحدت ملی که هم اکنون نیاز اصلی کشور است ضروری است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تصریح کرد: در سال‌های گذشته توفیقات خوبی جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کسب گردیده و آزادی ایشان طراوات و شادابی خاصی را به خیرین اعطاء کرده و موجب حیات مجدد خانواده‌ها گشته است.

انواری خاطرنشان کرد: در فرآیند آزادسازی زندانیان ، الویت با آزادسازی کسانی است که دارای کمترین میزان بدهی ودیون مالی هستند و زندانیانی که دارای احکام کیفری هستند مشمول این طرح نمی‌شوند.

وی در پایان اظهار داشت: تمامی پایگاههای کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و مصلی‌های نماز عید فطر آماده جمع آوری زکات فطریه بوده و همچنین شماره حساب 9999 بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت دریافت وجوهات فطریه وشماره حساب 6666نزد همین بانک جهت آزاد سازی زندانیان است. جشن گلریزان نیز در روز عید سعید فطر از ساعت 9 صبح در محل برگزاری جشن رمضان و حسینیه ارشاد در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما