مسجدجامعی در دیدار با خانواده شهید عباسی مطرح کرد:

حفظ جان آتش‌نشانان در دستور کار شورای شهر

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۴۶۳
حفظ جان آتش‌نشانان در دستور کار شورای شهر
رئیس شورای شهر تهران در دیدار با خانواده شهید امید عباسی از طرح تمهیداتی جهت حفظ جان آتش نشانان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شورای اسلامی شهرتهران، احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر  به همراه ولی الله شجاع پوریان عضو و معاونت اداری و اجرایی ای شورا با حضور در منزل شهید امید عباسی با خانواده وی دیدار و از مقام شامخ آن شهید تجلیل کردند.

مسجد جامعی در این دیدار صمیمانه کار امید عباسی آتش‌نشان فداکار را کاری بزرگ و ماندگار دانست و از مقام والای آن شهید قدردانی کرد.

وی در سخنان خود با اشاره به این‌که یک وزنه بردار قبل از انجام مسابقات تمرینات زیادی انجام می‌دهد تا بتواند در روز مسابقه نتیجه مطلوب را کسب کند اظهار داشت: این نوع فداکاری وحس انسان دوستی امید عباسی نیز نشان داد که او نیز دارای یک عقبه اخلاقی انسانی بوده است که توانسته در آن لحظه حساس این فداکاری بزرگ را انجام دهد.

رئیس شورای شهر تهران در این دیدار همچنین از طرحی که در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفته است خبر داد که براساس آن تمهیداتی برای حفظ جان آتش‌نشانان در نظر گرفته شده است.

همچنین در این دیدار بر سخت و زیان آور بودن کار نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی تاکید شد که مسجد جامعی خواستار بررسی مشکلات قانونی در نظر گرفتن تسهیلاتی در این زمینه شد و مقرر شد این موضوع در دستور کار شورای شهر قرار گیرد تا به برکت مقام شهید عباسی این خواسته پرسنل آتش نشانی نیز برآورده شود.

شایان ذکر است شهید امید عباسی سال گذشته در یک عملیات اطفاء حریق با اهدای ماسک خود به یک کودک، جان وی را نجات داد و خود به مقام والای شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز