در گفت‌وگو با برنا عنوان شد؛

ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۱۰۶
ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال خبر داد.

 سیدعلی ریاض، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به این مطلب که از ابتدای شروع حج تمتع ۲۸ هزار و ۳۳۹ خدمت به زائران ایرانی ارائه شده است که ۱۹ هزار و ۶۶۱ خدمت در مکه مکرمه و ۸ هزار و ۶۷۸ خدمت در مدینه منوره بوده است، گفت: جمع کل ویزیت های تخصصی انجام شده در این بازه زمانی ۶ هزار و ۲۶۰ ویزیت بوده است. در حقیقت از این تعداد ۴ هزار و ۶۲۶ ویزیت در مکه مکرمه و ۱۶۳۴ ویزیت در مدینه انجام شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳ هزار خدمت پاراکلینیکی گفت: خدمات پاراکلینیکی ارائه شده به زائران در مکه مکرمه ۲ هزار و ۷۲۲ خدمت و در مدینه ۶۵۲ ارائه شده. از این تعداد یک هزار و ۹۸۴ خدمت سرپایی در این مدت در مکه مکرمه و ۸۰۶ خدمت سرپایی در مدینه منوره انجام شده است.

علی ریاض با اشاره به بستری ۶۶ زائر در بیمارستان مکه گفت: در حج تمتع امسال ۶۰۷ نفر در مکه و ۱۴۴ نفر در مدینه بستری شدند و در حال حاضر ۶۶ نفر در بیمارستان مکه بستری هستند. همچنین در حج تمتع امسال هفت نفر از زائران ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز