رئیس ستاد مكه سازمان حج و زیارت:

۱۸ آبان ماه پرونده حج ۹۲ بسته می‌شود

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۵۴۹
۱۸ آبان ماه پرونده حج ۹۲ بسته می‌شود
مسعود مجردی گفت:18 آبان ماه، آخرین پرواز زائران ایرانی از فرودگاه مدینه به مقصد تهران انجام می‌شود و به این ترتیب پرونده حج ۱۳۹۲ بسته خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مسعود مجردی، با بیان اینكه روزانه ۴ تا ۵ هزار زائر ایرانی از مكه خارج و راهی فرودگاه جده یا مدینه منوره می‌شوند، گفت: آخرین گروه زائران ایرانی در روز ۱۰ آبان ماه از مكه خارج و بامداد یازدهم آبان ماه از فرودگاه جده عازم ایران می‌شود.

رئیس ستاد مكه سازمان حج و زیارت افزود: همچنین ۱۸ آبان ماه نیز آخرین پرواز زائران ایرانی از فرودگاه مدینه به مقصد تهران انجام می‌شود و به این ترتیب پرونده حج ۱۳۹۲ بسته خواهد شد. 

وی در بخش دیگر این گفت‌وگو درباره علت تاخیر در رسیدن بارهای گروهی از زائران استان خراسان رضوی به ایستگاه پروازی مشهد نیز گفت: حجم بار زائران بعضاً بیشتر از میزان تعریف‌شده است لذا هواپیمایی سعودی، بخشی از بار زائران دو پرواز از پروازهای حجاج استان خراسان رضوی را به دلیل وزن بالا بارگیری نكرده بود كه در همین رابطه با مدیرعامل هواپیمایی سعودی مذاكراتی صورت گرفت و مقرر شد این مسئله حل شود.

مجردی با یادآوری تاكید رئیس سازمان حج و زیارت مبنی بر آسیب‌شناسی عملیات حج، گفت: بر اساس نظر مدیران مجموعه‌ها و مدیران مناطق در مكه، ۱۳ اقامتگاه محل اسكان زائران ایرانی در مكه به جهت مواردی نظیر مشكلات آسانسور، نامناسب بودن دسترسی به سالن اجتماعات و غذاخوری و همچنین كمبود فضای فیزیكی اتاق‌ها، دارای مشكل تشخیص داده شدند كه نقطه نظرات جهت تجدیدنظر در اجاره آن‌ها برای حج سال آتی، جهت تصمیم‌گیری به كارگروه مسكن ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز