تصویب فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر سال ۲۰۱۴ در نشست شورای برنامه‌ریزی اکو

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۶۹۷۶۸
تصویب فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر سال ۲۰۱۴ در نشست شورای برنامه‌ریزی اکو
مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر سال 2014 در نشست شورای برنامه‌ریزی اکو ‏خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، محمود بیات مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این رابطه گفت: نشست کمیته واحد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان‌یافته (‏DOCCU‏) در قالب بیست ‏و چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی منطقه‌ای (‏RPC‏) سازمان همکاری اقتصادی (‏ECO‏)‌ در دبیرخانه سازمان اکو در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست نمایندگانی از نیروی انتظامی، ‏اینترپل، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت کشور و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان به همراه نمایندگان ‏کشورهای عضو اکو حضور داشتند. 

محمود بیات هدف از برگزاری این نشست را تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی موضوعات مختلف به کشورهای عضو ‏خواند و افزود: در این کمیته موضوعاتی همچون مقابله با جرایم ‏سایبری، مدیریت بحران، انتقال بهترین تجارب در زمینه کاهش تقاضا، تهیه برنامه اقدام در زمینه مقابله ‏با تروریسم و نشست مراجع ذی‌ربط ملی کشورها در زمینه کاهش تقاضا در سال 2014 مطرح شد و پس از ‏تبادل نظر بین هیات‌های نمایندگی کشورهای عضو نهایتا برنامه و فعالیت‌های سال 2014 به تصویب ‏رسید.

گفته می‌شود؛ در این نشست، محمود بیات مدیرکل روابط بین الملل ستاد به ریاست نشست کمیته انتخاب شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز