استقبال از سال نو با جشن بزرگ درختکاری در اراضی عباس‌آباد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۶:۵۸
کد خبر: ۱۷۱۸۴۷
استقبال از سال نو با جشن بزرگ درختکاری در اراضی عباس‌آباد
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با تأکید بر توسعه فضای سبز به عنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری از برگزاری جشن بزرگ درختکاری در اراضی عباس آباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، اردشیر نوریان با اشاره به فرارسیدن هفته درختکاری خاطرنشان کرد: حفظ و توسعه فضای سبز و درختکاری یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب از مسئولان کشوری و مدیریت شهری است که این امر می تواند در منطقه عباس آباد به عنوان بستری منحصر به فرد نمود پیدا کند.

وی افزود: در همین راستا شرکت نوسازی عباس‌آباد در برنامه‌های آتی خود توجه جدی به موضوع فضای سبز و ایفای نقش اراضی به عنوان تنفسگاه شهر تهران داشته و جشن بزرگ درختکاری نیز به عنوان نقطه آغازین این رویکرد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: این جشن روز جمعه با حضور رئیس سازمان محیط زیست، مسئولین دولتی، مدیران شهرداری تهران و مشارکت سازمان های مردم نهاد حوزه محیط زیست در بوستان آب و آتش برگزار خواهد شد و هنرمندان مطرح کشور نیز در یک حرکت فرهگساز اقدام به کاشت 100 اصله درخت در این اراضی خواهند کرد.

نوریان با اشاره به مشکلات شهر تهران در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست یادآور شد: یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات زیست محیطی پایتخت توسعه فضای سبز و درختکاری است که این این امر ارتقای حیات شهری در شهر تهران را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز