با تجلیل از نرگس آبیار و سیده زهرا حسینی صورت می‌گیرد؛

برگزاری آئین پایانی جشنواره «بانوی آفتاب»

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۸۰۸۹۵
برگزاری آئین پایانی جشنواره «بانوی آفتاب»
جشنواره دانشجویی هنری «بانوی آفتاب» همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با تجلیل از سیده زهرا حسینی، نرگس آبیار و دکتر مهدیه الهی قمشه ای برگزار می شود.

به گزارش سرویس روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر، این جشنواره به صورت غیر رقابتی و با سه موضوع عفاف و حجاب، مضامین مرتبط با دخت نبی اکرم(ص) و مقام زن و مادر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جشنواره «بانوی آفتاب» در دو بخش کارگاه خلق اثر هنری و آئین پایانی برگزار می شود که در بخش اول دانشجویان مراکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر تهران در رشته‌های هنری مختلف به خلق اثر هنری با موضوعات مربوط به جشنواره می پردازند و در بخش دوم هم مراسم پایانی جشنواره با حضور دانشجویان و اساتید عضور خانواده‌های شهید و ایثارگر مراکز فرهنگ و هنر و تقدیر از بانوان برگزیده برگزار خواهد شد.

بخش کارگاهی جشنواره که با حضور حدود 100 دانشجو از رشته های مختلف هنری همراه خواهد بود از ساعت 10 تا 17 و مراسم پایانی هم ساعت 17 برگزار می‌شود.
 
طراحی، نقاشی، تصویر سازی، موسیقی، سفال، خوشنویسی، صنایع دستی، معماری و ... از جمله رشته هایی است که دانشجویان مراکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر در بخش کارگاه جشنواره «بانوی آفتاب» به خلق اثر هنری می پردازند.

همچنین تجلیل از سیده زهرا حسینی؛ راوی کتاب «دا»، نرگس آبیار؛ نویسنده و کارگردان فیلم «شار 143» و دکتر مهدیه الهی قمشه ای از دیگر بخش های مراسم پایانی جشنواره «بانوی آفتاب» خواهد بود.

در آئین پایانی جشنواره حجت الاسلام موسوی مقدم؛ قائم مقام سازمان صدا و سیما و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.

جشنواره دانشجویی «بانوی آفتاب» 31 فروردین همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز