رایتل تعرفه‌های خود را کاهش می‌دهد

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۹۶۱۸۹
رایتل تعرفه‌های خود را کاهش می‌دهد
محمود واعظی گفت: اپراتور سوم (رایتل) تعرفه‌های تماس و دیتای خود را کاهش خواهد داد.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنا، محمود واعظی پس از دیدار با همتای خود از جمهوری آذربایجان، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره گلایه‌های اخیر از بالا بودن تعرفه های همراه اول گفت: آنچه در این اپراتور صورت گرفت بر اساس تعرفه‌های قانونی است اما در فضای رقابتی این نوع تعرفه گذاری و اعمال 570 ریال برای هر دقیقه مکالمه، نوعی کج سلیقگی به حساب می آید.

وی در عین حال به وضع تعرفه‌های اپراتورهای دیگر اشاره کرد و گفت: مدیران اپراتور سوم پس از طرح این مسائل گفته‌اند که قرار است تعرفه‌های مکالمه و دیتا خود را کاهش دهند.

طرح حفظ شماره تلفن همراه و تغییر اپراتور

واعظی از طرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص اجازه به مشترکان تلفن همراه برای حفظ شماره و تغییر اپراتور تلفن همراه در ماههای آینده خبر داد و گفت: با اجرای این طرح رقابت میان شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه افزایش می یابد و مشترکان می توانند در صورت راضی نبودن از سرویس ها و تعرفه های شرکت های تلفن همراه، با حفظ شماره از خدمات شرکت های دیگر تلفن همراه استفاده کنند.

وزیر ارتباطات همچنین با اشاره به تلاش شرکت پست برای غلبه بر مشکلات مالی در این شرکت افزود: از آغاز به کار دولت جدید توجه ویژه ای به شرکت پست شده و با تغییراتی که در این شرکت اتفاق افتاده، مسئله بدهی های پست نیز در حال بر طرف شدن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز