مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تأمین اجتماعی:

در سال جاری بیش از ۴۵ دستگاه رادیولوژی از آنالوگ به دیجیتال ارتقاء پیدا می‌کند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۴:۵۵
کد خبر: ۲۲۵۷۸۴
در سال جاری بیش از ۴۵ دستگاه رادیولوژی از آنالوگ به دیجیتال ارتقاء پیدا می‌کند
در سال جاری با اعتبار14میلیارد تومان بیش از 45 دستگاه رادیولوژی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی از آنالوگ به دیجیتال ارتقاء پیدا می کند.

مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری با اعتبار14میلیارد تومان بیش از 45 دستگاه رادیولوژی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی از آنالوگ به دیجیتال ارتقاء پیدا می کند.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنا، دکتر عباس حاتمی با بیان این خبر، اظهار داشت: در سال جاری3 دستگاه آنژیوگرافی، 2 دستگاه ام آر آی و 3 دستگاه سی تی اسکن و 150 دستگاه آمبولانس برای مراکز ملکی درمانی تأمین اجتماعی خریداری خواهد شد که قرار داد خرید 2 دستگاه آنژیوگرافی منقعد شده است.

وی گفت: نیازسنجی کارشناسی تجهیزات پزشکی، ارزیابی عملکرد، حمایت و پشتیبانی از واحدهای درمانی و راهبری فرآیند بهبود و استمرار سیستم های کیفی از وظایف مهم اداره کل پشتیبانی در مان سازمان تأمین اجتماعی است.

مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تأمین اجتماعی افزود: اخیرا" با اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای استفاده از واحدهای درمانی سازمان از سامانه تجهیزات پزشکی مصرفی آن وزارتخانه که دارای قیمت مشخص به خصوص در مورد پروتزها است، هماهنگی به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: تقویت بدنه کارشناسی اداره کل پشتیبانی درمان به عنوان بازوی فنی و تخصصی حوزه درمان سازمان، بازنگری تدوین آیین‌نامه‌ها، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی با رویکرد جدید و تقویت 3 اصل مهم سیاستگذاری، پشتیبانی و ارزشیابی در ستاد مرکزی از مهمترین برنامه‌های این حوزه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز