عهد کارتن‌خواب‌های بهبود یافته با امام هشتم

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۳۱۰۴۷
عهد کارتن‌خواب‌های بهبود یافته با امام هشتم
در آخرین روزهای مهر خیابان‌های اطراف حرم امام رضا به دست کسانی که چندی پیش شب‌هایشان در خیابان‌های شهر و در میان دود و افیون به صبح می‌رسید از فیلتر سیگار و زباله پاک شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا،کارتن‌خواب‌های بهبود یافته از اعتیاد جمعیت خیریه طلوع بی نشان‌ها، در میان مهر و نوع‌دوستی تعداد زیادی از همراهان و عاشقان بهبودی و پاکی و تعدادی از مسئولان و متولیان مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر از جمله دکتر فرید براتی سده، مدیر کل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر رضا جهانگیری فر معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه ، دکتر سیاوش شهریور، مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و همچنین تعدادی از مدیران و مسئولان خدمات اجتماعی شهرداری و نیروی انتظامی تهران به قصد زیارت امام هشتم بدرقه شدند و صبح سه شنبه با لباس‌هایی یک دست سپید با نیت، زمین پاک، جسم پاک، روح پاک ، به پاکسازی اطراف حرم امام رضا از زباله و فیلتر سیگار پرداختند.

بهبود یافتگانی که با تکیه بر نیروی بر‌تر و امید و ایستادگی، روزهای تلخ و سیاه اعتیاد را از سر گذرانده‌اند به نشانه رهایی از اسارت افیون، کبوترانی را در آسمان حرم رضوی به پرواز درآوردند تا امام ضمانت، ضامن پاک ماندن و پاک زیستنشان باشد.

همچنین چند تن از بهبود یافتگان خراسانی که سال‌ها در تهران کارتن خواب بوده‌اند پس از بهبودی، در این سفر به خانواده‌هایشان وصل شدند تا باقی روز‌ها را در آغوش امنیت خانواده و با پاکی سپری کنند.

سه شنبه شب نیز به رسم هر هفته جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها، هم زمان با تهران در مشهد نیز آیین مهرورزی برگزار می‌شود و ۵۰۰ پرس غذا با آرزوی شفا و بهبودی برای تمامی مبتلایان به اعتیاد، در میان آن‌ها پخش خواهد شد.

نظر شما