عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس تأكید كرد:

ایران بازار بسیار خوبی برای خودروسازان جهان است

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۵:۰۴
کد خبر: ۲۳۳۴۸۹
ایران بازار بسیار خوبی برای خودروسازان جهان است
نگاه تخصصی به این صنعت در دست‌یآبی به دست‌آوردهای جدید، افزایش بازار فروش و گسترش تعاملات جهانی مؤثر است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا،یك عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأكید بر لزوم نگاه تخصصی به صنعت خودرو به منظور توسعه خودروسازی در کشور گفت: نگاه تخصصی به این صنعت در دست‌یابی به دست‌آوردهای جدید، افزایش بازار فروش و گسترش تعاملات جهانی مؤثر است. 

غلام محمد زارعی افزود: در صنعت خودرو باید هدف‌گذاری صورت گیرد تا اقدامات به عمل آمده به نتیجه مورد نظر منتهی شده و اهداف پیش‌بینی شده حاصل شود.
 

وی با اشاره به این كه تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی و نیز انتقال تجارب و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در صنعت خودرو می‌تواند در پیشرفت این صنعت اثرگذار باشد، اظهار كرد: این تعاملات، به گسترش كمّی و كیفی فعالیت‌های موجود در حوزه خودروسازی كشور را کمک می‌کند.
 

وی با بیان این كه نباید شركت‌های ضعیف خودروساز وارد ایران شوند، تصریح كرد: بازار بسیار خوبی در ایران وجود دارد و باید شاهد حضور شركت‌های مطرح جهانی به منظور سرمایه‌گذاری‌های مشترك در صنعت خودرو باشیم.

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان كرد: در سال‌های گذشته شركت‌های قوی خودروساز اروپایی و آسیایی یكی از بازارهای عمده خود را ایران قرار داده‌اند كه این امر نشان از بازار بسیار مناسب كشورمان برای آن‌ها دارد و باید از چنین فرصت‌هایی در جهت پیشبرد صنعت خودرو بهره ببریم.
.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز