مدیرکل پیش بینی آب و هوای کشور در گفت‌وگو با برنا

آسمان پایتخت بارانی می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۷۷
آسمان پایتخت بارانی می‌شود
مدیر کل پیش بینی آب و هوای کشور گفت: با افزایش ابر از امشب در آسمان تهران، فردا پایتخت بارانی می شود.

پرویز رضازاده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس نقشه های پیش یابی امروز در شمال شرق برخی مناطق جنوب شرق وضعیت هوا ابری همراه با بارش باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که به تدریج از اوایل شب از مقدار ابرها در این مناطق کاسته خواهد شد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در شمال غرب و به تدریج در غرب کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران و گاهی رعد و برق در این مناطق خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی آب و هوای کشور درباره وضعیت هوا در روز شنبه خاطر نشان کرد: علاوه بر مناطق شمال غرب و غرب کشور بارش باران به دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز و شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد که از بعداز ظهر روز شنبه به تدریج از میزان ابرناکی در غرب و شمال غرب کشور کاسته می شود.

رضازاده در ادامه با بیان خروج این سامانه در روز یکشنبه از کشور اظهار داشت: این سامانه که روز یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال است تا پایان روز یکشنبه به تدریج از کشور خارج می‌شود.


وی درباره وضعیت هوا در پایتخت تصریح کرد: از اوایل امشب با افزایش ابر در آسمان تهران شاهد وزش باد، رگبار و رعد و برق خواهیم بود که این روند تا فردا ادامه خواهد داشت و اوایل شب شنبه با کاهش ابر بارش باران پایان می یابد.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز