نماینده ولی فقیه در بعثه رهبری در گفت‌وگو با برنا

همه متقاضیان عمره با وجود تأخیر در صدور ویزا امسال به حج اعزام می‌شوند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۰۰
همه متقاضیان عمره با وجود تأخیر در صدور ویزا امسال به حج اعزام می‌شوند
نماینده ولی فقیه در بعثه رهبری گفت: با توجه به تأخیر در صدور ویزا از سوی کنسولگری عربستان، همه متقاضیان عمره امسال بر اساس ظرفیت‌ها اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: آن دسته از متقاضیان عمره مفرده که طبق زمانبندی اعلام شده به دلیل عدم صدور ویزا از سوی عربستان نتوانسته اند بر اساس برنامه اعلام شده  اعزام شوند، به تدریج با صدور ویزا از سوی این کشور به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در بعثه رهبری با بیان این مطلب که سازمان حج و زیارت به نحوی سازماندهی خواهد کرد تا این افراد در فرصت های بعدی در کنار ظرفیت های اولیه که در نظر گرفته شده بود، به عربستان اعزام شوند، افزود: به طور قطع همه این افراد در فرصت و ظرفیت های مناسب در عمره امسال شرکت خواهند کرد.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین به زائران بیت الله الحرام  توصیه کرد: زائران در این سفر معنوی دچار غفلت نشوند. چرا که این سرزمین، سرزمین پربرکتی است و منافع بزرگی را در این 12 روز برای مردم به همراه خواهد داشت که اگر در این سفر معنوی موفق شوند که از همه ظرفیت های معنوی بهره ببرند، این عواید معنوی با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نخواهد بود.

قاضی عسگر در پایان اظهار داشت: زائران سعی کنند به جای خرید سوغات مادی برای خویشاوندان خود، ره آورد معنوی برای آنها به همراه بیاورند تا هم از اسراف جلوگیری شود و نیز بتوانند بهره بیشتری از این سفر برده باشند.

این در حالی است که  روز گذشته نماینده ولی فقیه در بعثه رهبری اعلام کرده بود که از چند روز گذشته کنسولگری عربستان از صدور ویزا برای عمره‌گزاران خودداری می‌کند.

به گفته وی، در مجموع بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال 800 هزار نفر به عمره مشرف خواهند شد که هم اکنون جمع کثیری از زائران مشرف شده و به کشور برگشته اند و برخی نیز در نوبت اعزام قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز