رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شورائیان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۷۴
شورائیان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از همه شورائیان خواست تا تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، علاءالدین بروجردی روز گذشته با حضور در چهل و سومین اجلاس شورایعالی استان ها که در مجلس قدیم برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: دشمنان ما خیلی تلاش کردند که انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف سازند، اما روشنگری امام (ره)، تعهد و هوشیاری ملت اجازه این کار را نداد. 
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در سه دهه گذشته از اول انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا تلاش کرد تا نور انقلاب را خاموش کند و در زمان جنگ تحمیلی تمامی کشورهای بزرگ دنیا همچون آمریکا و انگلستان به عراق کمک کردند تا علیه ایران بجنگد اما در نهایت ناگزیر به پذیرش انقلاب شدند.

به گفته وی دشمنان نظام با جلوه دادن ناکارآمدی نظام اسلامی به دنبال آن بودند تا مانع الگوشدن انقلاب اسلامی ایران شوند لذا به تحریم روی آوردند، مانع از مذاکرات هسته ای ایران شدند و چند قطعنامه صادر کردند. اما این ها مانعی نش، انقلاب اسلامی ما مسیر خود را طی و به دانش هسته ای دست یافته است به طوری که البرادعی پس از بازدید از مرکز هسته ای ایران به ما تبریک گفت.

بروجردی همچنین به انقلاب مردم مصر و تشابه آن با انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی نماز، پرتاب گل به ارتش و شعار الله اکبر همگی برگرفته از انقلاب اسلامی ما بود. این در حالی است که آمریکا برای نابودی حزب ا... لبنان تلاش بسیار کرد و با اشاره به راه اندازی جنگ 45روز در جهت نابودی آن گام برداشت که خوشبختانه درنهایت منجر به پیروزی حزب ا... در مقابل ارتش صهیونیسم شد.

وی ادامه داد: درگذشته عمر سلیمان مانع از برقراری رابطه خوب میان ایران و مصر بود اما با از بین رفتن آن تعامل ایران و مصر بهبود می یابد.
بروجردی به عملکرد عربستان برای اعزام نیرو به بحرین به منظور سرکوب مردم اشاره کرد و گفت: این هنر نیست که مردم بی صلاح و دفاع که تنها 500هزار نفر جمعیت دارد را به گلوله بست.

ما تا جایی که بتوانیم در مقابل سنگ اندازی غربی ها و قطع نامه های آنها که مانع از موشک سازی ما می شود خواهیم ایستاد و به تولید صلاح هسته ای می پردازیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین درباره ترورهای اخیر در کردستان اظهار داشت: این اقدامات طبیعی نیست و از برون مرزها هدایت می شود، ما همه تلاشمان را برای بازگشت آرامش به منطقه خواهیم کرد.



نظر شما