هزینه نگهداری از برج میلاد ماهانه ۴۵۰ میلیون تومان است

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۰۸۱
هزینه نگهداری از برج میلاد ماهانه ۴۵۰ میلیون تومان است
مدیر عامل برج میلاد گفت: هزینه های نگهداری از برج ماهانه 450 میلیون تومان است و اگر این هزینه ها را با نگاه اقتصادی تامین نکنیم به زودی برج میلاد با صرف میلیاردها تومان بودجه به یکی از برج های مستهلک دنیا تبدیل خواهد شد.

رحیم مطهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ،ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون هزینه بازدید از برج میلاد هفت هزار و 200 تومان است، اما براساس مصوبه شورای شهر شهروندان برای بازدید یک طبقه دیگر و همچنین موزه گنبد آسمان افراد باید بلیت 17 هزارتومانی تهیه کنند. 

مدیرعامل شرکت برج میلاد با بیان این که شهروندان برای بازدید از موزه گنبد آسمان و رستوران گردان که به تازگی از سوی شرکت سازنده، به برج میلاد تحویل داده شده است، باید هزینه های جداگانه ای را پرداخت کنند، افزود: البته ما هنوز قیمت بازدید از موزه گنبد آسمان را اعلام نکرده ایم و هم اکنون بازدیدکنندگان با همان بلیت هفت هزار و 200 تومانی از این بخش بازدید می کنند، اما به زودی اگر کسی بخواهد از بخش های مختلف دیگر برج همچون موزه گنبد آسمان بازدید کند، باید هزینه های آن را نیز بپردازد.

مطهرنژاد با بیان اینکه به زودی سه بخش دیگر برج شامل سکوی دید سربسته، گالری و تریا نیز به ما تحویل داده می شود، درباره بالا بودن هزینه های بازدید از برج به برنا گفت: نگهداری برج برای ما هزینه دارد و با توجه به اینکه برج میلاد بودجه خاصی ندارد باید هزینه های آن تامین شود.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به نگاه اقتصادی، فرهنگی و هنری به برج توضیح داد: هزینه های نگهداری از برج ماهانه 450 میلیون تومان است و اگر این هزینه ها را با نگاه اقتصادی تامین نکنیم به زودی برج میلاد با صرف میلیاردها تومان بودجه به یکی از برج های مستهلک دنیا تبدیل خواهد شد، بنابراین در کنار نگاه فرهنگی و هنری به برج باید نگاه ویژه اقتصادی نیز به آن داشت.

این مقام مسئول همچنین درباره زمان های بازدید از برج میلاد تصریح کرد: زمان بازدید از برج میلاد تهران برای رفاه حال شهروندان و بازدیدکنندگان با توجه به فرا رسیدن ایام زمستان تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه بازدید از برج میلاد همه روز برای شهروندان امکانپذیر است، ادامه داد: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان قرار شد زمان بازدید از برج میلاد تهران از ساعت 12 تا 18 تغییر یابد. این در حالی است که پیش از این ساعت بازدید از برج میلاد تهران از ساعت 17 تا 20:30 بود.






نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز