نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با برنا

اعضای شورای شهر همچنان به نشت آب در تونل توحید اعتراض دارند

۱۳۸۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۷:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۲
اعضای شورای شهر همچنان به نشت آب در تونل توحید اعتراض دارند
اعضای شورای شهر تهران همچنان به نشت آب در تونل توحید اعتراض دارند و امیدواریم که شهرداری هر چه زودتر بتواند این مشکل را برطرف کند.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نشت آب در تونل توحید باید به صورت جدی پیگیری شود و به طور قطع اگر این موضوع شامل گذر زمان شود، مشکلات جدی را برای تونلی که این همه هزینه صرف ساخت آن شده است، به وجود می آورد. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: بحث تونل توحید یکی از اعتراضات جدی  من در باره مسائل شهری است و هم اکنون در حال پیگیری این موضوع هستم.

بیادی درباره موضوع نظارت شورای شهر بر عملکرد شهرداری نیز تصریح کرد: متاسفانه شورای شهر در بحث نظارتی مقداری ضعف دارد و باید در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهد و تنها نظارت ما معطوف به اعتراض نشود و پیگیر قضایا نیز در چنین مواردی لحاظ شود. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره انتخاب معمار سرای قرآن نیز توضیح داد: به زعم من شهرداری کاری خلاف قانون انجام نداده است و در یک مناقصه بین المللی معماری را که هم مسلمان و هم شیعه است را برای ساخت این سرا انتخاب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز