در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو به‌زودی اعلام می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۰۳:۵۳:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۱۷
نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو به‌زودی اعلام می‌شود
عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو به‌زودی از سوی شورای حل اختلاف اعلام و ابلاغ می‌شود.

حمزه شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: افزایش قیمت های حمل و نقل عمومی ناشی از دو عامل هدفمندی یارانه ها و تورم سالانه است که بر این اساس شورای شهر خواستار افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه شده بود. 

این عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در ادامه افزود: اما فرمانداری نسبت به افزایش میزان کرایه تاکسی و مترو اعتراض کرد و شورای شهر هم به آن پاسخ داد، سپس این موضوع به شورای حل اختلاف رفت و هم اکنون در شورا در حال بررسی و طی کردن سیر قانونی است.

شکیب با بیان اینکه به زودی نرخ جدید به عبارتی میزان افزایش کرایه تاکسی و بلیت مترو اعلام می شود، تصریح کرد: افزایش کرایه ها حتمی خواهد بود اما هنوز اعمال نشده است و پس از طی کردن سیر قانونی این اتفاق خواهد افتاد.

این عضو شورای شهر تهران درباره میزان یارانه پرداختی از سوی دولت به مترو توضیح داد: در سال گذشته مصوبه داشتیم که دولت 54 میلیارد تومان در اختیار مترو قرار دهد که براساس آخرین اطلاعات دولت بیش از 42 میلیارد تومان به مترو پرداخت کرده است.

وی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه هزینه های شرکت بهره برداری مترو به صورت ماهانه است، ما از دولت می خواهیم که در سال جاری یارانه مترو را به صورت 100 درصدی پرداخت کند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز