استاندار تهران اعلام کرد

محکومیت ۵ کارخانه آرد متخلف استان تهران به پرداخت جریمه نقدی

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۵۲
محکومیت ۵ کارخانه آرد متخلف استان تهران به پرداخت جریمه نقدی
استاندار تهران گفت: پنج كارخانه آرد در استان تهران طی ماه جاری به دلیل سهل انگاری در كمیت و كیفیت آرد تحویلی به 216 میلیون تومان جریمه محكوم شدند.

مرتضی تمدن در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران ضمن اعلام اخطار به كارخانجات آرد و نانوایان در مورد عواقب بی توجهی به كیفیت آرد و نان ، افزود: مسؤولان غله استان تهران نسبت به گندم تحویلی به كارخانجات آرد بصورت جدی تجدید نظر كرده و اجازه ندهند با گندم و آرد نامرغوب به كیفیت نان در تهران لطمه وارد شود.

تمدن تصریح كرد: به نانوایان متخلف نیز بیش از این اجازه سهل انگاری در كیفیت نان عرضه شده داده نخواهد شد.

استاندار تهران به تدابیر و برنامه های ویژه ستاد تنظیم بازار استان در ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: تأمین و توزیع مناسب كالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در ماه مبارك رمضان ، جلوگیری از افزایش قیمت ها و ارتقاء و افزایش رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف تنظیم برنامه ویژه این ستاد در ماه مبارك رمضان است.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان تهران زمان اجرای این برنامه ها را از اول مرداد تا 10 شهریور سالجاری خواند و تصریح كرد: 12 برنامه عملیاتی و اجرایی برای تنظیم بازار ویژه ماه مبارك تنظیم شده است.

استاندار تهران گفت: بیش از 20 نمایشگاه عرضه كالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارك رمضان امسال برگزار می گردد.

تمدن طراحی ، ایجاد و توسعه شبكه های ویژه توزیع محصولات ضروری و تأمین كالاهای موردنیاز شبكه های مختلف توزیع از محل كالاهای ذخیره شده را از موارد مهم عملكرد ستاد تنظیم بازار در ماه مبارك در سطح تمامی شهرستانهای استان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران وی همچنین برگزاری فروش فوق العاده كالاهای موردنیاز با محوریت مجامع و اتحادیه ها را از دیگر برنامه های این ستاد خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز