برای خرید واگن به کمک مالی دولت نیازمندیم

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۳۱
برای خرید واگن به کمک مالی دولت نیازمندیم
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اعلام کرد برای خرید واگن به کمک دولت نیازمندیم و در این زمینه امیدواریم دولت سهم خود را پرداخت کند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مسعود رنجبریان مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان این مطلب گفت: تضمین فاینانس مشکلی از متروی کلان‌شهرها حل نمی‌کند.

وی افزود: مشکل خرید واگن برای متروی تهران بیشتر از آن که به تضمین فاینانس نیاز داشته باشد، نیازمند پرداخت اعتبارات قانونی به منظور تأمین واگن است.

رنجبریان با اشاره به برنامه زمان‌بندی قراردادی تأمین ناوگان مترو و ورود تدریجی آن به کشور و با تأکید بر این که برای تأمین سریع‌تر واگن‌های متروی تهران دولت باید هر چه سریع‌تر سهم خود را در تأمین اعتبارات مورد نیاز پرداخت کند، اظهار کرد: با توجه به استقبال عموم مردم از مترو به‌ویژه پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، موضوع تأمین واگن برای مترو به یک مشکل جدی برای شهر تهران و شهروندان آن تبدیل شده است.

این مقام مسوول حل و فصل مشکلات مالی کلان‌شهرها از جمله تهران جهت تأمین واگن‌های مترو در کم‌ترین زمان ممکن را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: به موجب توافق دولت با کلان‌شهرها مقرر شد 50 درصد از سهم پرداختی برای تأمین واگن‌های مترو را دولت بپردازد که امیدوارم مسئولان دولتی به این موضوع توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز