در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

پرواز زائران استانی به عتبات عالیات افزایش یافت

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۶:۳۱
کد خبر: ۵۸۶۲۰
پرواز زائران استانی به عتبات عالیات افزایش یافت
مدیر کل امور راهبردی و بین الملل سازمان حج و زیارت گفت: از این هفته 10 پرواز جدید به عتبات عالیات فعالیت خود را آغاز کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر از 16 استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی،خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، اصفهان و سیستان و بلوچستان اعزام به عتبات عالیات به طریق هوایی انجام می شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر روزانه 2 هزار و 400 صندلی از طریق هوایی به صورت هفتگی در اختیار زائران ایرانی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: به دلیل تقاضای زائران به اعزام از طریق هوایی از ابتدای این هفته 10 پرواز جدید در استان های یزد، کرمان، تهران و آذربایجان شرقی افزایش خواهد یافت.

مدیر کل امور راهبردی و بین الملل سازمان حج وزیارت درباره هزینه اعزام به عراق از طریق هوایی و زمینی اعلام کرد: اعزام زائران به عتبات عالیات از طریق زمینی حداکثر به 513 هزار تومان می رسد و اعزام هوایی از 554 هزار تومان تا حداکثر 618 هزار تومان می رسد که تفاوت در قیمت ها بسته به نوع پرواز و میزان کیفیت و درجه بندی هتل ها دارد.

شهسورای در پایان گفت:  با درجه بندی  شدن هتل ها و نیز تفاوت در هزینه شرکت هوایی ماهان و ایران ایر، تفاوت در هزینه اعزام زائران به عتبات عالیات رخ داده است، لذا ارائه خدمات با کیفیت بالاتر مستلزم پرداخت هزینه آن خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز